Hey hallo,
Heeft er hier ook iemand ervaring met de shop tattoo karel in hoogezand?
Groetjes Marleen
hallo
mijn zoon van 17 wil graag een tattoo . hij wil vader in indonisch op zijn binnen kant pols niet groot ongeveer 5cm bij 2cm
zijn vader is overleden toen hij een jaar was vandaar dat hij het wil . maar weet natuurlijk niet of tattoo karel dat doet .en hoeveel pijn het gaat doen hoop op een beetje informatie ,vind het namelijk wel moeilijk .
alida
He als hij niet netjes gedaan is, waarom ga je er dan niet mee terug naar Karel zodat ie hem kan herstellen; niemand weet wat jij met je tattoo gedaan hebt nadat ie gezet is, misschien heb je strakke broeken gedragen zodat de inkt er wat uitgeschuurd is bijvoorbeeld of er meteen mee gezwommen, ik noem maar ff wat.
In plaats van iemand klakkeloos af te zeiken, moet je naar de tattoeerder zelf terug gaan dat is pas EERLIJK!!
hoi ik wil binnen kort ook even heen wil graag een tattoo laten zetten van mij man en kinderen de voorste letter van hun naam maar ben er nog niet helemaal uit in wat voor vorm dus dat ga ik nog even uit zoeken. ben benieuwt ik ken iemand die heeft ook een laten zetten bij hem en heb het gezien en zag er goed uit dus dat was mijn bevestiging om ook naar hem te gaan. groetjes marga
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?