Tattoo hulp nodig..

• NKI-LEE

Ik zit te denken om mijn eerste tatoeage te laten zetten.

De tatoeage van Wendy van Dijk vind ik erg mooi, met name de plaats!

Hier wil ik ook heel graag een tattoo..

Nu heb ik helemaal geen ervaringen met tatoeages. Dus ik heb een paar vragen die ik hopelijk hier beantwoord kan krijgen:

- Is dit een pijnlijke plaats voor een tatoeage?

- Hoelang duurt het voordat de tattoo helemaal genezen is en er echt ‘'mooi’' uit ziet?

- Wat is een goede tatoeage studie in de omgeving van Arnhem/Nijmegen?

- Heeft iemand misschien een leuk/mooi voorbeeld van een tattoo op deze plek?

Alvast bedankt voor de moeite om mij te helpen!

• Maartje

-Pijnlijk.. Valt wel mee geloof ik

-Tweede vraag; geen idee, zal wel verschillen per persoon maar even afwachten tot een meer ervarener iemand antwoord geeft

-Nijmegen: Sjons tattoo studio, Skin a matic, ik geloof dat All or nothing ook wel goed is maar hoop nog op wat meer duidelijkheid over deze shop. In Arnhem is L'extremiste goed.

-Waarom verzin je niet zelf iets? Is toch leuker om een persoonlijke tattoo te laten zetten dan een voorbeeld van iemand anders.

Ik ga er ook een laten zetten daar. Opa, maar dan in het farci.

• wousje

-pijnlijk? tja dat hangt vanje pijngrens af

- genenzing? hoe groter hoelanger het moet geneze

-shop? dat weet ik niet ik woon er niet in debuurt

-voorbeeld? toch leuker als je tattooartist het laat ontwerpen tenzij jezelf iets hebt

er is echt van alles mogelijk

• denise

Ik heb een tattoo op me pols ter gedachtenis aan me broer

Alleen die is zwaar mislukt zo lelijk en dat doet zoveel pijn als ik ernaar.kijk

Heb alleen geen middelen om er iets over heen te laten zetten of hem weg te laten halen

Kan iemand mij misschien helpen om van mijn pols wat moois te laten maken

Of hem te verwijderen zou je de rest van me leven dankbaar zijn

dejong.23@hotmail.com

• banshi

Ik heb wat foto's gevonden, na research… Ik zou hiervoor echt niet meer bezuinigen en zorgen dat je een goed budget hebt om a) een paar keer te kunnen laseren, en b) een dijk van een tatoeëerder zoeken om er iets gedenkwaardigs van te maken.

Hellevoetsluis is niet heel ver van enkele goede tattooshops maar dat zijn geen magiërs.

Goede research en vooral niet besparen… Mischien is het handig om bij een goede tatoeëerder te starten met advies inwinnen. Als er gelaserd moet worden kan hij je dat vertellen.

Heel veel succes!