tattoo shop rotterdam

• anoeska

hallo allemaal

ik ben op zoek naar een goede tattoo shop voor mijn eerste

tattoo

ik heb natuurlijk al rond gekeken maar heb geen idee wie goed of niet goed is. heb er helemaal geen ervaring mee

zegt Inkstitution jullie iets??

ik hoop dat jullie me kunnen helpen. (alvast bedankt)

groetjes anoeska

• peter doornkamp

met inkstitution heb je gelijk 1 van de beste uitgezocht.je zal wel even moeten wachten want ze hebben een wachtlijst.maar het is het waard.nico van 25 to life op de pannekoekstraat is ook erg goed.nico heeft bij inkstitution gewerkt en is een paar jaar geleden voor zichzelf begonnen.bij hem zal je ook even moeten wachten maar ga gewoon voor kwaliteit.succes.

http://www.myspace.com/nicoslicknick

• anoeska

bedankt voor de info!

• *~>Kitty<~*

De inkstitution is inderdaad de beste in Rotterdam.. Nico is een hele goede 2e.. Bij allebei de shops ben je in goede handen, maar bij Nico moet je er wel zeker van zijn dat je door hem zelf geholpen wordt! Hij heeft nl nog wel eens iemand meelopen waar niet zulke beste verhalen over rondgaan..

• aroel

en Tattoo Bob in Rdam is die ook goed of Inkstitution beter?

Groetjes,

Anita

• (}( Kitty ){)

Als je een mooie tattoo wil, moet je zéker niet naar Bob! De inkstitution is stukken beter.. Ze zijn trouwens vanaf 6 sept. twee weken dicht ivm een verbouwing, dus mocht je een afspraak/info willen, moet je dat óf deze week doen, óf over 3 weken.

• Michelle

Tattoobob :D

• azzar001

Rich-Art tattoo op de Zijpe is ook een goede,zit op zuid heb er als drie laten zetten de een nog mooier dan de ander,…binnenkort(hoop ik) mn hele rug

• edy

bluehawaiitattoo.nl vindt ik super

ik ben er zelf geweest en ben echt blij met mijn tattoo

de oldschool vandaar is tof !!!!

check de site zelf ook even dan begrijp je wat ik bedoel

• edy

check bluehawaiitattoo.nl super strak !!!!!!