Hoi,
Ik ben aan het overwegen om een tattoo op mijn hele rug te zetten.
Hoeveel zou zoiets kunnen kosten?
Ik weet dat het waarschijnlijk kan erg verschillen, maar ik heb totaal geen idee
aangezien ik nog geen tattoage heb. Bedankt.
Gerry Schreef:
——————————————————-
> 9x 3 uur doen die alles met 1 naald
> ????????????????
Als je de foto aanklikt, zie je 'm groter en zie je ook hoeveel kleuren er in gebruikt zijn.. Wit en geel pakt niet zo lekker als je 2 tattoos wil coveren, dus die heeft ze een aantal keer overnieuw moeten doen.. Als jij ditzelfde resultaat kan bereiken in minder tijd, zou ik, als ik jou was, er mijn werk van maken! Ik persoonlijk betaal liever wat meer en zit er wat langer voor dan dat iets binnen no time op je lijf geknald wordt wat er uiteindelijk lang niet zo mooi uitziet… maar dat is uiteraard puur persoonlijk hoor, er zijn natuurlijk altijd mensen die met mindere kwaliteit genoegen nemen..
Gerry Schreef:
——————————————————-
> rustig rustig het was maar een grapje
> en dit had je er allemaal niet bij gezet
> maar 27 uur voor 1/3 rug leek me nou ook niet
> overdreven snel
Ik was/ben niet boos.. Het komt misschien wat heftiger over dan hoe ik het bedoel.. 9 x 3 uur is ook lang, maar ze heeft zeer zeker niet zitten treuzelen.. ze werkt gewoon heel erg nauwkeurig.
Thomas zal ook minimaal 25 uur met mn bovenarm bezig zijn, 100 euro per uur, reken maar uit..
Ook geen snelle artiest, maar wel een heel nauwkeurige, daar heb ik t geld zeker voor over.
Weet je iig zeker dat je een meesterwerk krijgt, je krijgt t immers niet zo makkelijk meer weg
@ Ro, stap eens een shop naar keuze binnen en informeer daar, heb je meer aan dan je vraag op een forum stellen.
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?