Daar zit ook wel wat in Remco.
Maar toch… Nee ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, we hebben ieder een andere mening
Linnas, ben benieuwd wat je man ervan gaat vinden, succes ermee!!
gewoon doen,mijn man vind mijn tattoos ook niet allemaal mooi..
maar dat is nou emaal zo,mijn man wilt nu een tattoo in zijn nek
nou dat vind ik dus eigerlijk niet zo leuk,maar het is zijn lichaam
en ik pas me aan,als hij dat zo graag wil moet ie dat doen
ik hou toch wel van hem.ik heb dan weer de naam van mijn broer laten zeten
en dat vond hij ook niet leuk,maar hij zegt zelf ook,het is geven en nemen
jou man moet gewoon niet zeuren,hij moet blij wezen dat je het eerst met hem over hebt
je had hem ook gewoon kunnen zeten zonder te zegen..mannen moeten nie zo zeuren
lijkt wel of mannen van venus komen en wij vrouwen van mars
lekker laten zeten dus
Hoi hoi
Ik kon de link van je foto niet openen…. jammer.
Zelf heb ik dus ook zo'n soort gelijke situatie, mijn vriend vind het echt heel erg als ik een 2e tattoo neem.
En dan spreek ik nog niet eens over mijn schoonouders.
Als een jaar geleden wilde ik al een 2e laten zetten, maar ga het nu ook echt doen.
Ik zal gaan wachten…. waarop??
Ze denken dan gelijk dat ik dan aso ben/word, en omdat ik 2 kleine kinderen heb, zou het al helemaal niet kunnen.
Ik verander toch niet van karakter??
Voor iedereen die in deze situatie zit… Go for it!!
Anne
ik heb het zelfde,..heb er nu 4,..en wil er nog 1,…1 die wel gelijk mn hele rug beslaat,….mijn vrouw vind het niets,..maar uitindelijk heeft ze wel gezegd dat ik het zelf moet weten,..ze weet toch wel dat ik hem laat zetten,..dus binnenkort komt die er ook.
Ze heeft er nu vrede mee,..ach,..als je echt van elkaar hou,…neem je die gene met of zonder tattoo,…
Ik kreeg het ruim een maand geleden ook ineens in mijn kop dat ik een tattoo wilde, mijn man zei dat ikhet zelf moest weten want het was mijn lichaam.
Toch vond ik het wel belangrijk dat hij er vrede mee had, hem hem an ook betrokken in het kiezen van het ontwerp.
(Hij is eigenlijk ok altijd eenbeetje anti tattoo geweest) heeft sterk de neiging om aso en tattoo met elkaar te verbinden.
Maar goed, gisteren heb ik hem dan laten zetten, en hij vond hem hardstikke mooi. Hij had het zelfs al erover om er misschien ook een te nemen als hij tegen een mooi ontwerp zou aanlopen hahaha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?