Tattoo eigen naam

• Carshyn

Mooie tattoo met de naam Carshyn, niet tegroot.

• Plato

Ik heb de naam van mijn moeder in de binnenkant van mijn linkerboven arm laten zetten.

Persoonlijk heb ik voor OUD HOLLANDS als lettertype gekozen, omdat ik dit simpelweg het mooiste vond. Voordeel hiervan vind ik dat mensen niet meteen zien wat er staat.

Sucsex ermee

• René

Ik heb gisteren de naam en geboortedatum van mijn zoontje aan de binnenkant van mijn linker bovenarm laten zetten, best gevoelig maar wel mooi

• ljubi

vint ik mooi

• riz

En een betere reden voor een tattoo kan je niet hebben! :D De een wil een hartje van een centimeter, de ander neemt een tribal ter grote van zijn rug. Wat anderen dan de ontvanger er van vinden is helemaal niet belangrijk.

• lisanne

Ik wil mijn mooie naam versieren

• Shadowstar

Er zijn ook paranoia mensen die hun eigen naam laten tatoeëren ter identificatie voor het geval ze ergens dood gevonden worden. Zag laatst nog in een documentaire dat veel Islamitische mannen in oorlogsgebied hun naam laten tatoeëren om deze reden. Dit was overigens bijzonder, want het is eigenlijk in strijd met het Islamitisch geloof. (vandaar ook de documentaire)

• ***Ringmaster***

Ondanks dat het “haram” is gebeurt tatoeëren heden ten dage nog steeds bij de berber bevolkingsgroepen van Noord-Afrika en dan niet alleen in Tarokko maar ook bij de berbers in Tunesië.

Groetjes, Klaus.

• wiz

ja ik heb een tattoo van me eigen voornaam in grafiti letters van ene schouderblad naar andere.

Waarom : ik heb zeven jaar graffiti gedaan en als herinnering aan die mooie leuke tijd heb ik hem laten zetten(zelf getekend)wou eerst de naam van me vriendin doen maar daar is het nu reeds zes jaar mee uit >:D< dus heb er wel goed aan gedaan hehe.

• linda

ik heb al meer dan een maand geleden me eigen naam op me rechter onderarm getatoeerd

ik vind dat je eigen naam toch een betekenis heeft en daarom liet ik het zetten maar ik zou nooit een tattoo van me geliefde zetten.. je weet nooit hoelang je relatie stand houd.. das mijn mening