Tattoo eigen naam

• Maartje

Wat ik me afvraag.. Waarom laat je een tattoo zetten van je eigen naam? Van een geliefde snap ik wel, maar je eigen…? Heeft iemand van jullie de eigen naam als tattoo en waarom?

• oussama

hallo

als ik wil mijn naam tattoo doen in mijn schoeders.Hoe veel kost ?En welke lettertype kan ik doen ?

bedank

• Erik Doldersum

@ Maartje, familie-eer misschien?

@ 2e post:

Je kunt helemaal zelf kiezen wat voor lettertype je wil. Dr staan heeeel veel voorbeelden op dafont.com

Kosten zijn per shop verschillend, loop dus eens een shop binnen en vraag daar naar de prijs, daar kan niemand hier een uitspraak over doen

• lisanne

Jaa dat heb ik, op me tiet.. met sierletters.. erg leuk!!

• Gerry

van een geliefde snap ik wel???

nou dat snap ik niet OMDAT 99% van alle mensen niet hun hele leven met 1 geliefde doen.

en hun eigen naam als je hem vergeten bent kan je effe kijken wat het ook weer was

• Erik Doldersum

Een moeder, zus oid is toch ook een geliefde?

Ik laat dan wel geen naam zetten, maar wel een tattoo met ‘MOM’ erin.

Een goede vriendin van me is ziek (hartkwaal), als ze komt te overlijden komt er ook een tattoo voor haar.. tattoos voor een geliefde laten zetten kan ik dus heel goed begrijpen.

Mijn tattoos weerspiegelen mijn innerlijk en wat ik meemaak, daar horen geliefden zeker weten bij.

Tijd terug trouwens ergens gelezen dat iemand bij een aanhouding een valse naam op gaf, maar ie zn achternaam in zn nek had getattooëerd.. die was er dus alsnog bij, met een aardig strafblad :B

Misschien handig als je t geheugen van een goudvis hebt, maar voor hem kwam t slecht uit ;)

• Kimberly

hallo ik wil graag een plaatje met mn naam en dan ik tatoo letters !!snap je ?

• Tattoo Ron

Ik heb niet alleen m'n naam maar m'n hele kop op mijn lijf staan.

• giovanni

haha bangelijk!!!!!

..echt goe :-)

• tim

..