Tattoo Mick

• nirota

Wie heeft er ervaring met tatto Mick uit Dordrecht?

Is deze goed? De winkel zelf ziet er goed uit.

gr.

• Linnas79

Mick ken ik niet, maar ben zelf net bij Second Skin in Dordt geweest en de eerste indruk was erg goed.

• Ron

Hi,

Probeer zeker eens TattoSan in Wielwijk.

Zeker erg goed.

Ron

• Rik

hey,

ja ik heb al het 1 en ander laten schieten bij tattoo mick

het is een prima winkel en gebruikt dus ook het beste van materiaal

dus wel aan de prijzige kant qua gezichts piercings

maar voor de rest een top-shop!

;)

• isabella

geweldig ,goed werk heb hem op een tattoo conventie aan het werk gezien .

niks mis mee zit al lang in het vak ,werkt netjes en zijn tattoo´s zijn prachtig

stap naar binnen en kijk zelf of je er een klik mee hebt .

je vraagt niet zomaar of de studio goed is dus binnen lopen fotoboeken bekijken die heeft elke studio

en als je vragen hebt stel ze gewoon aan mick.

• rob

ik ga nooit meer naar een ander.. wil je een goede tattoo dan ben je hier op het juiste adres!!! (ik kan het weten,heb zelf meerdere grote stukken bij hem laten zetten… most of them japanese style…)

hygyenisch,snelle tattooeerder,netjes ingerichte shop, strak lijnwerk…. tattooeerd wel iets dieper als n ander (hetgeen alleen maar goed is) maar is wel iets pijnlijker… je tattoo blijft wel langer mooi op deze manier…. en ik weet,te diep is ook niet goed….

mick zit in een vrij smalle straat hier in het centrum,maar is goed bereikbaar via auto/openbaar vervoer…. oh enne volgens mij werken er nu 2 tattooeerders (zoals vroeger) ik ben tot op heden alleen door mick zelf,en een oud collega van hem (nino) getattooeerd.. naar tevredenheid!!! na afloop zalfje,sticker en instructies mee…. genezing vlot verlopen…

ook kan je in zijn shop zien dat hij goed bezig is… zn kast zou bijna in elkaar zakken van alle bekers die daarbovenop staan… gewonnen prijzen….

voor de rest genoeg werk van hem te bewonderen in diverse mappen….

ik zou zeggen ga er gewoon eens langs…. niet op afspraak… grote stukken alleen doordeweeks… (liet ik me vertellen) vraag me niet waarom…..

mvg.

• Plonie

Hallo,

Ik heb 5 tattoos bij Mick laten zetten,mijn man 2 en mijn dochter die heeft er inmiddels 4 en allemaal bij Mick.

Mijn zoon zal er ook graag hebben,maar als die het geluidje hoor van het machientje hahaha is het meteen,uuuuhhhh ik denk dat ik het toch maar noet doet.

Ik vind de shop superclean en steriel en Mick werkt echt heel secuur en het is een echte artiest.

De tekeningen die hij ook zelf maakt zijn ware schilderijen echte prachtige kleuren en alles wat met zwart,wat je maar wilt.

Je hoeft het maar te zeggen en hij creeér wel iets voor je.

Ik wil er nog meer en zal altijd bij hem blijven gaan.

Ik heb één tattoo van een italiaan enzo op de beurs in Amsterdam laten zetten,ook mooi,maar niet van Mick.

hé krijg de kriebels alweer,ik zal eens gauw denken wat de volgende wordt.

groetjes en succes als je beslist om bij Mick een tattoo te laten zetten,,,,,,,Plonie,,,,,,,

• Swansea

Mick is echt goed!Heb zelf diverse stukken van hem,zijn schaduwwerk is ongeevenaard..

Check zijn hyve ff ,zie je het zelf…

• timo

tattoo mick is DE tattoo shop van rodrecht en omstreken punt uit ;) ik zou er zeker heen gaan

• Davey

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om bij Tattoo Mick een stage periode te volgen.

zeker omdat ik tattoos helemaal geweldig vindt en ik me er verder in wil gaan verdiepen, en dat ik zo leer hoe het er allemaal aan toe gaat.