uitlopen van lijnen

• marloes

HELP!

Ik heb een vraag voor rotten in het vak.

Ik heb vorige week een tattoo laten zetten, mijn eerste na lang nadenken, en ik verzorg hem zoals het moet.

Maar het is mijn opgevallen dat de lijnen lijken uit te lopen, er zit een lichte waas om de gezette lijn heen. Is dat normaal? Gaat dat nog na het genezingsproces weg?

Even voor de goede orde, het lijkt of je met een vultpen op een wc-papiertje schrijft, dus je hebt je lijn met een vervanging aan de randen.

Alvast bedankt voor de info

Gr Marloes

• *****americanx*****

Als het er zo uitziet als je uitlegt dan is de tattoo te diep gezet met het lijnen en loopt de int idd uit onder de huid.

Is wel te herstellen, maar laat dit door iemand doen die het wel goed doet.

• marloes

Jemig, hij staat hij in omg Nijmegen hoog aangeschreven. Is dat dus echt een fout van zijn kant? Dus niet iets wat gebeurd kan zijn met het wassen of invetten?

• Maartje

Welke shop is dat dan als ik vragen mag? Ik heb voor volgende week n afspraak staan bij n shop in Nijmegen, maar misschien dat ik me dan nog eens moet bedenken..

• *****americanx*****

Ne zoiets gebeurt niet met verzorgen of iets anders tijdens de genezing. Maar dit gebeurt tijdens het tattooeren.

• monique

hoi,ik heb precies hetzelfde,ong.3mnd. geleden een tattoo laten zetten op binnenkant pols,tattoo is mooi genezen en mooi gezet,maar door het uitlopen van de groene inkt,lijkt het net of er een soort blauwe plek zit,soms zie je erger,soms wat minder,ik irriteer me er rot aan,want vind het geen mooi gezicht,probleem voorgelegd bij tattooshop,maar die hebben geen flauw idee wat ik eraan kan doen,maar jij dus wel,wil je me vertellen hoe ik dat groene weg kan krijgen??alvast bedankt.

• Marcel

Ik heb ongeveer drie maanden geleden ook een tattoo (romeinse cijfers) laten zetten boven op beide schouders. En sommige cijfers zijn ook een soort uitgelopen.

Dit uiteraard ook voorgelegd bij de tattoo shop (utreg) en deze trek z'n handen er van af en bied totaal geen service/oplossing. Het ‘net’ afgezocht en hier en daar langs geweest bij naar mijn idee wel een correcte shop. Er is bij mij wel wat aan te doen maar om het e.e.a te laten verdwijnen moet ik wel in de buidel tasten. Jammer alles , maar zo kan je niet blijven lopen en helemaal niet als het om de geboorte datums van je twee zoontjes gaat. Dus ik weet precies hoe jullie je voelen met je tattoo. Succes!!!!

• ***american-x-tattoo***

Hallo Marcel.

Mail mij anders eens met een foto, ik wil er ook wel eens naar kijken voor je.