Heeft iemand ervaring met tattoo/piercingzaak Josche in Sittard?
Wat vinden jullie van zijn tattoos?
http://www.josche.nl/
Groetjes Maartje
Ik heb de foto's op de site bekeken en moet zeggen dat ik er geen zou zetten daar. Al kreeg ik geld toe
Sommige tribals zien er wel redelijk uit hoor maar veel van de tattoos zijn scheef en slordig gezet. Die afbeelding van The Joker bv. Die zegt al genoeg.
De priegelige “wasvoorschrift”emblemen, tja…dat is in mijn visie echt prutswerk.
Bibberige “outlines” bij zowel tribals als afbeeldingen en de symmetrie is vaak ver te zoeken. (kijk maar eens bij intiem tattoo en dan die 2 dolfijnen. Om te janken)
Mijn advies is, zoek een betere tattoeërder. Maar goed, dat is mijn mening. Voor anderen is het werk misschien in hun ogen fantastisch. Ik vind het 3x niets.
Groetjes, Lans
Hoi Maartje,
Laat nooit een tattoo zetten bij Josche in Sittard! Mijn vriend heeft daar eentje (lees: een halve!) laten zetten, deze is heel slecht gezet! (bibberig, vlekken, buiten de lijnen) Na een hele middag tatoëren was de tattoo maar half af omdat die man de hele tijd gestoord werd voor andere dingen. Toen moest mijn vriend later terugkomen om de tattoo af te laten maken en kwam die man dus niet opdagen en was ook niet meer bereikbaar!!! Niet doen dus!
De tatoeage is nu heel mooi afgemaakt en hersteld door Blue Angel in Susteren!
Groetjes van Danielle
Sorry hoor…
Josche is een goede tattoeerder! Hij heeft mijn er een gezet en mijn vriend 2!
De lijnen zijn strak en mooi. Hij heeft sterren moeten zetten en die zijn heel strak geworden.
Daar heeft mijn vriend niet terug voor hoeven gaan.
En als hij gestoort wordt maak dan een goeie afspraak en vermeldt dat dan dan kan hij zich
daarop verbeteren!
Ieder zijn eigen mening eh!
hallo maartje:
ik heb hele goede ervaringen met jos ,hij heeft mij een geweldige cover gemaakt over de naam van mijn ex, het is helemaal niet meer te zien en is prachtig geworden, ik kan niet wachten op mijn volgende geplande tattoo.
ook moet ik erbij vertellen dat ook hij en zijn vrouw ontzettend aardig zijn.
ik ben helemaal tevreden.
groetjes: elza.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?