Goeie tattooshop NH

• Petra

Hello!

Ik wil graag een nieuwe tattoo op mijn rug zetten.

Kan iemand mij een goeie tattoo shop aanbevelen?

Ik woon zelf in de buurt van Alkmaar.

Maar over de tattoo shop in Alkmaar heb ik verschillende berichten gehoord.

Groetjes Petra

• jochem

ligt er helemaal aan wat je wil. ik hoor veel goede dingen over veni vidi vici uit beverwijk. Maar volgens mij zitten er in alkmaar meerdere tatoeeerders. kan me haast niet voorstellen dat deze allemaal vervelend zijn?

• jonkvrouwhelene

Hoi Petra,

Zowel mijn zoon als ikzelf hebben een tattoo van Dean van Tattoocentre en zijn er allebei zeer tevreden over. Inderdaad Rick van Veni Vidi Vici uit Beverwijk is een topper, maar er zijn natuurlijk nog veel meer goede artiesten in de omgeving van Alkmaar/Amsterdam.

• arjen

Ik heb twee tattoos laten zetten bij Freeway in purmerend is goed bevallen een aanrader

• smartoner

Tattoo en Piercingshop Flesh Factory is echt een aanrader, zit vlak bij het postkantoor. tattoo-alkmaar.nl

Ik heb er me sleeve laten zetten, freehand en heel precies. Verder hele nette toko en aardige professionele mensen.

• tatcrap

ga in ieder geval NIET naar chillz design in heerhugowaard . weer zo een prachtig voorbeeld van hoe het NIET moet.

duidelijk gevalletje van een geregistreerde en gekeurde shop maakt nog geen goede artiest , wat een baggerwerk.

• stephan

inderdaad baggerwerk bij chillz sjonge dat hier mensen naar toe gaan geen verstand ect niet

• Reinier

gisteren mijn eerste tattoo laten zetten bij tattoo-bas in Den Helder. Zeer tevreden. Ook vrienden hebben een aantal tattoos laten zetten en gaan iedere keer weer terug..

• Rebel

vvv zit in zuid holland ;)

Burning Heart in Haarlem in een hele goeie shop ;)

• ***american-x-tattoo***

VVV in zuid Holland??? Hoe kom je hierbij!!!!! Rick zijn shop zit in Beverwijk en zover ik weet is dit nog altijd Noord Holland.