inkstitution contant of pin

• Black Identity

Hoi

kan je bij inkstitution pinnen of moet je contant betalen?

groet

• jochem

Je kunt ze in ieder geval bellen

• *****americanx*****

Ja idd bellen of gewoon het geld contant meenemen weet je zeker dat het goed is.

• Black Identity

Hoi

Ik kon institution niet vinden.. ik ben de hele schiekade afgelopen. 25tolifetattoo was gesloten, en heb echt half rotterdam afgelopen op zoek naar een tattooshop, aangezien ik de weg niet weet om naar Tattoo Studio West te gaan, belandde ik dus in Oost Rotterdam. Maar na 3.5 uur lopen heb ik Tattoo Studio West gevonden en een tattoo laten zetten. Ik bedoel ik kon niet naar huis gaan zonder een tattoo, daar ging ik voor op pad.

Tattoo Studio West is een hele goede studio, werd direct geholpen en de prijs was 135 euro voor deze tattoo:

wat deze naam betekend kun hier vinden op mijn site

Ik wil dit prikbord ook erg bedanken voor alle reviews en tips.

Ik ga zeker nog een keer terug om nog wat te laten zetten.

• peter doornkamp

inkstitution zit op de schieweg..niet op de schiekade.25tolife is vanaf 12 uur open volgens mij.maar gelukkig ben je alsnog geslaagd!!

• Black Identity

Ik weet dat ie op de schieweg zitm, ben bij abraham kuyperweg uitgestapt en allebei de kanten geweest maar ik hem niet gezien, of ik ben er voorbij gelopen dat kan ook. Tattoo Studio West was ik ook voorbij gelopen omdat ze het bord niet hadden buiten gezet, maar goed ik heb mijn tattoo. En ik ga er zeker nog terug.

• TattoozZz

Inkstitution en 25 To Life Tattoos werken ook uitsluitend op afspraak

• xxJAAPSKIxx

Die lekkere meid speelt in de serie Prison Break als ik me niet vergis

• Black Identity

Dat klopt, ze speelt Gretchen Morgan aka Susan B Anthony.

Jammer dat ze er uit is

Gr

Danielle

• Black Identity

Ik laat m binnenkort overkleuren. en er komt er nog 1 bij of 2 of 3 of 6 :)

Ik zal de foto's hier wel plaatsen. Ik laat ze wel bij Tattoo Studio West zetten.

Groetjes

Danielle