bodyflair

• chantal

stop deze gast zijn tattoo's zijn prutswerk

Word lid van de anti bodyflair hyve via de link thierry gulikers op hyves

• ronan

We wachten nog steeds op bewijs.

Nu lijkt het dus gewoon kwaadsprekerij.

• TattoozZz

Bekijk de website van Bodyflair even

Http://www.bodyflair.nl

• pim van rees

tis inderdaad een sukkel die een portret van mijn overleden zoontje in 30 minuten had gemaakt en daar €350,00 voor vroeg gelukkig heeft tattoots uit zeist m opgeknapt, daar ben ik m nog steeds dankbaar voor.

• Donna

Nou die link op hyves werkt niet kan nix vinden van anti bodyflair sjonge zeg

deze man heeft ook mijn tatoeage verpest hij luistert gewoon niet naar wat je wilt

weigerde om eerst een tekening te maken want hij heeft zoveel ervaring dat hij dat niet nodig heeft dat hij meteen me tattoe kon zetten. klootzak dat hij is. tattoe is te dik gezet en niet op de plek waar ik het wou, niet afgewerkt. aan mij lag het niet k heb hem duidelijk gezegd hoe ik het wilde maar hij gaat zelf zn gangetje. deze man mag nooit meer tatoeeren en iedereen moet het weten

• Resto

Arrogant pleuris mannetje is het, alleen al ze tekst op ze site Welkom op de site van Bodyflair, de bekendste body-art studio van Europa de ENIGE tattoo-artist in Nederland met ECHT ruim 40 jaar ervaring!

15 jaar geleden me 1e tattoo daar gezet omdat ie zo “bekend was” heeft die prutsdochter bij me een wolf gezet, waar ik nu ben achter gekomen dat ze toen net een paar maandjes bezig was, maakt niet uit, laten coveren door de oudste zoon van tattoo bob katendrecht prima gedaan.

Maar wat een sukkel en ze dochter heeft nu een shop op de witte de wit straat en is net zo prutser als hr vader!!

• au3

Bodyflair is echt erg ja….

Die man nog nooit op een conventie gezien, weet zeker dat ie weggehoont wordt. De enige ECHTE prutsartiest past beter. Laat je niet verleiden door mooie praatjes, daarom is het zo belangrijk om je eerst goed te orienteren, ga de portfolio van een “artiest” bekijken, surf veel over internet en ga dan beslissen wat bij jou past.