bodyflair

• Black Identity

Heb je foto?

• chantal

Hey Ronan

ik heb de foto geplaatst op anti bodyflair dan kun je kijken hoe slecht hij was.

T is de naam van onze zoon en als zoiets speciaals zo slecht gezet word is dat @!#$.

Maar nu is hij door een ander opnieuw gezet(verbeterd).

Laat je me nu ook wat weten?ronan schreef:

>

> Je zou hem in het smoelen boek kunnen zetten chantal.

> http://tattoo.startpagina.nl/smoelenboek/add/user_aanmelden.php

• Ruud

Twee mooie adelaars laten zetten met text heel goed gedaan, prachtig vakwerk,ik laat zeker mijn volgende tattoo ook bij bodyflair zetten.

Een tevreden klant.

• mark

hoi,

heb hem begin mei 2012 gezien in Las Vegas, werkt onder de naam Quince in een dure studio met prijzen tot wel 3x zo hoog als op de pleinweg.

Ik herkende hem aan de scarification “”Bodyflair“” op zijn linker arm, even gespierd als voorheen.

Verder was hij onherkenbaar, kale kop en de plastische chirurg aldaar heeft hem 10-15 jaar jonger gemaakt.

de berichten hierboven trek ik gezien het feit dat hij daar werkt in twijfel.

MVG Mark

• Herman Stuivenberg

ik heb van 1997 tot nov 2005 bij Boddyflair gewerkt,

in het begin was het nog Tattoo Bob,maar die rechtzaak had die snel verloren

ik heb veel slechte tattoo,s van hem gezien,de slechtste tot nu toe was die van Pim Fortuin

Wim zoals die heet,is verschrikkelijk publiciteits geil,de enige die wel goed tattoeerd is zijn dochter Dex,of terwijl Deviate

zit nu op de witte de wit straat met Tattoo Dex,dus ook niet meer met pappa Wim in de shop

die man heeft zijn eigen glazen in gegooit,om zig afte zonderen van alle tattoo

eerders en met geen enkele tattoo eerder wat te maken willen hebben,had een mooi zaakje maar heeft iedereen bij zig weggejaagt,heb in die 8jaar heel wat zien gaan en komen,en nu is die helemaal alleen heeft geen vrienden,en alle mensen die met hem werkten heeft die weggejaagt,en ik ben in 2005 weggegaan wat een verschrikkelijk,egoisties mannetje was dat,dag Wim Moelker ben wel klaar met jou.

Herman Stuivenberg

• Herman Stuivenberg

wil nog graag 1ding zeggen en dat is

vind het jammer dat het zo tussen twee broers die 25 jaar samen hebben gewerkt zo heeft moeten escaleren

en er was maar 1 die er echt last van had,en dat was Oma Moelker

en dat lieve kleine vrouwtje is er onderdoor gegaan,