Even alle loze verhalen uit de weg werken. Ik ken deze mensen en er is geen kwaad woord over te zeggen. Ten eerste heeft de zaak te koop gestaan vanwege een ongeluk dat een van hun heeft gehad. zijn pols is verbrijzeld en kan dit werk dus nooit meer doen. Verder word er gepraat dat ze geen conventie werk aankunnen. Ik ben inmiddels op verschillende coventies geweest en het is een pot nat waar de hygiene voor geen meter klopt. Waar je gek word van de herrie en er maar zeer weinig goede artiesten waren(en wat versta je dan onder conventiewerk????). Je kan er beter voor je klanten zijn in de winkel dan in die herrie zitten klooien. Iedere keer als wij weer daar komen voelt het gemoedelijk aan zeer goede service en je treft altijd dezelfde mensen die voor je klaar staan. Dit zijn teminste mensen die niet meedoen aan al dat domme gelul. En als ze zo'n slecht werk leveren waarom doen ze het dan nog steeds zo goed. Iedere keer als ik daar kom is het druk en toch word je dan niet afgescheept en zijn ze er gewoon voor je. Heb inmiddels daar al 3 tattoo's laten zetten en via ons zijn er al veel naartoe gegaan en ik zal ze door blijven sturen ook!! En dan nog die ivo die er gewerkt heeft als je hem al ziet schrik je al joh bah bah. En die vriendin van em heeft een tattoo bij me neef gezet in cuijk DIE DUS MOOI OPGEKNAPT MOEST WORDEN BIJ JUST DO IT.
Groetjes