tattoo gezocht

• H. Zijlstra

Hallo allemaal,

Geregeld kijken we op tv naar Discovery. Daar is het tattoo programma Miami ink. te bewonderen. In 1 van de uitzendingen hebben we een tattoo gezien die mijn vrouw graag wil laten tatoeeren. Het gaat om een tattoo van twee handen met daarin een baby-tje. Boven in deze tattoo staat geschreven: In gods hands. Wie kan ons helpen aan een afbeelding van deze tattoo.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw medewerking.

Harrie en Albertje

• *****americanx*****

Je zou ook het ontwerp kunnen laten ontwerpen door een tattoo studio. dan heb je een uniek ontwerp en niet een kopie van miami inkt.

Dus ik zou zeggen ga eens opzoek naar een studio die je bevalt en vraag of ze het ontwerp voor je kunnen maken wat op het ontwerp van miami inkt lijkt maar dan speciaal voor jou vrouwtje.

• Giorgio

op google afbeeldingen zoeken naar baby+handen en je krijgt genoeg hits,…….plaatje uitzoeken wat je mooi vind en eventueel laten aanpassen aan jouw wensen!!

Of wat Martin al zei zelf iets laten ontwerpen,….geef je veel meer voldoening,…iets unieks op je lichaam,….en ik spreek uit ervaring:D:D:D

• marjolijn

hallo, ik las jullie bericht en ik heb even gezocht op google “afbeeldingen”, en ik vond heel veel plaatjes van handen met een babytje erin.

echt heel mooi.

je kan natuurlijk met zo'n plaatje naar een goede tattoo-artiest gaan.

groeten marjolijn