Tattoo artist gezocht voor shop in Zweden

• Angela

Hallo !

Ik ben dringend op zoek naar een tattoo artist die wil werken in een shop in zuid-zweden, we openen een nieuwe shop over een week en de artist die hier zou gaan werken is door familie problemen gedwongen om naar zijn thuisland ( argentinie) terug te keren….

Er komen al boekingen binnen maar we hebben geen artist dus…..

Als je bent geintereseerd laat dan zo gauw mogelijk wat van je horen !!

Er is goede behuizing te regelen, ook als je maar af en toe kunt, bv..een week in de maand zijn we geintereseerd..er is een snelle en supergoedkope vliegverbinding vanf Weeze ( duitsland..net over de grens) naar Växjö vlakbij ons…vervoer vanaf vliegveld regelen wij…

onze website is in het zweeds..maar als je wilt kijk dan op

www.angelfire-tattoo.com

Mail naar

angela@angelfire-tattoo.com

• Cruella de Ville

Neem americanx eens voor een tijdje mee.

• mike

ken jij niet gewoon ff jaar gaan , zonder internet dan , want dat gezeik tegenover AmericanX begin ik een beetje zat te worden…jij kunt alleen maar zeiken over een ander..mischien is de riool dienst in jou stad een optie want die houden ook van stront…

forumbeheerder bij deze mijn excuses maar ben t ff zat…

hatelijke groet Mike

• edwin

neem mike ook maar mee dan wat een zeurpiet

• T.Heeswik

En als jij dan eens in de zoutmijn zou gaan werken,zoutzak!

Zie er de humor toch van in.

• jochem

gaaf de discussie gaat weer een kompleet verkeerde kant op, ga zo door. Ik lach me suf

• Angela

Lieve mensen…

Ik zit met smart op een tattoo artist te wachten en telkens als ik bericht krijg dat er een berichtje is geplaats spoed ik mij naar deze site en zie jullie kinderachtige berichten…terwijl ik hoop dat het een bericht voor mij is….

Zijn jullie nu echte mannen of oude theetantes die het roddelen en het zwartmaken van iemand niet kunnen laten….tjonge jonge….

Gebruik ff jullie verstand…..please ?!.

• mike

cruella heeft nix dan iets negatiefs te melden en daar stoorde ik me aan !!!

geef nooit geen negatief bericht aan iemand en raad al zeker niet , ben een tat2 liefhebber en geen artiest.

bij deze ..

greeeeetz ikke

• sAm

We gaan gewoon met z'n allen naar zweden. :-)

• jan

Ik zou wel graag wat meer info willen weten hoe het in zijn werking gaat als ik een week in de maand zou komen.

Ben ook wel geintresserd om een keer in een ander land te prikken het zou ee uitdaging voor mij zijn.

Je kan ook even een kijkje nemen op mijn hyves daar staat wat werk van mij op http://janstattoo.hyves.nl/?ref=sr

groetjes Jan