Japanse tattoo tekenaar

• jim

Ik zoek iemand die voor mij een sleve zou willen tekenen, ik wil er best vor betalen.

Wil hem namelijk in bali laten zetten maar het liefst van te voren iets op papier hebben wat ik mee kan nemen.

Alvast bedankt

Groeten

Jimmy

• *****americanx*****

Waarom op Bali laten zetten als ik vrgaen mag?

Ja zo een sleeve teken je niet zo maar ff op papier, dit wordt grotendeels op de huid gedan. Je kan op papier alles heel mooi tekenen, maar het moet ook op de huid passen en dit lukt dus dan nooit zo goed.

• jim

Omdat ik er vaak heen ga en iets van daar mee wil nemen, en ten tweede is het daar spotgoedkoop

• jochem

Als je iets van daar mee wil nemen waarom laat je dan een nederlands ontwerp maken?

Dat kan ik ff niet plaatsen

• jim

Omdat ik hier genoeg tijd heb om het 1 en ander te veranderen, dus een beetje van hier en een beetje van daar

• bobbie

Lekker duidelijk…….

• edwin

mischien kun je beter wat fotos verzamelen uit tijdschriften of van internet van de dingen die je graag zou willen zien in je sleeve en de tattooer in balie daarmee duidelijk maken wat je idee is..

• jim

bedankt edwin voor een normale reactie

• jonnie

Hallo,

Eerst even wat korte infortmatie. Ik heb mijn beide armen vol met japanse tattoo's.

Nou ben ik hier via google gekomen en ik dacht ik stuur u een mail en kijk of u mij verder kan helpen.

Ik wil een grote plaat op mijn rug die op mijn armen aan sluit en een grote plaat op mijn borst.

voor verdere informatie over hoe de tattoo's eruit moeten zien hoop ik snel wat van u te horen