Welke Tattooshop omg Amersfoort/Utrecht

• mike

ramon schreef : zelfs mike is tevreden met wat foutjes die er mischien in zitten…ehmmm…okay….

niet letterlijk bedoeld hij is helemaal strak en alle lijnen kloppen…ook andere bevriende tat2eerder vind hem perfect gezet….

dus ik zeg niet dat americanX fouten in mijn tat2 heeft gemaakt….even ter verduidelijking dus

greeeeetz mike

• Leonardo

Alleen al zon reactie van “americanx” bewijst maar weer dat het niet echt goed nadenkende pr mensen zijn… Dus gewoon naar utrecht gaan, heb ik zelf hele goed ervaringen mee!

• mi

Hallo mensen, ik las dit toevallig.. en wilde toch reageren .het is altyd gemakkelijk anderen aftekraken.Als americanx echt zulk slecht werk afgeleverd heeft waar zijn daar dan de fotos van daar ben ik dan wel erg benieuwd naar chopps,.Ik ben en word nog steeds door martin getattooeerd en ja als hij het echt niet kan en zulk slecht werk zou afleveren, sorry maar dan kwam hij echt niet aan mij… ookal ben ik zijn vrouw…….tuurlijk heeft iedere tattoo artiest mooie en minder mooie stukken iedereen zijn smaak en er zijn zeker betere dan martin maar verdomd nog aan toe hij zet toch echt prachtige stukken bij mensen neer..en iedereen kan dat zien op zijn site en ik ben trots op hem. Hij doet waar hij van houd het is zijn passie en elke klant word met vriendelijkheid en respect behandeld en hij neemt de tyd voor iedereen. met vriendelijke groet mi

• inktjunkie

eens !!!!!!!!!!!!!!

• joker

Ik ben het allemaal eens aan het lezen, maar het is nu wel duidelijk dat er discussies zijn over de praktijken bij Amaricanx.

(of zn vrouw m nou goed vindt of niet)

Dus die zet in ieder geval niet op mijn lijstje…

Beetje jammer echter dat ik nog niet heb kunnen lezen welke goeie shops er zijn in Utrecht. Ik hoor Skinart, en Remi zijn dat de twee goeie shops?

• saskia

hey,

ik zag dit toevallig voor bij komen

omgeving utrecht, mwa hilversum valt daar net onder??..

in hilversum zit een hele goeie,

bianca's tattoo solution,

bianca zelf zet hele mooie portretten, en verder lopen er nog 3 goeie tattooeerders,

ze zijn heel vriendelijk en advieseren je goed!…

ik heb daar zelf een tat laten zetten en ben zeer tevreden, en hoor zowiezo veel goeie berichten over hun!

http://www.tattoosolution.com/

groetjes

saskia

• dennistattoo

Ben zelf ook vaak genoeg bij American-X en heb niets slechts gezien daar. Hij heeft mij ook getattoeerd en niets aan de hand, deze tattoo is zelf zwart terwijl die van andere tattoeerders blauw zijn. En heb er heel veel dus spreek uit ervaring,