Welke Tattooshop omg Amersfoort/Utrecht

• Wout-Peter

Hallo Allemaal,

Ik wil graag een tekst laten zetten over de lengte van mijn ruggengraat. Ik wil hem alleen niet bij de eerste de beste shop laten zetten.Ik woon in Amersfoort en die shop daar hoor ik alleen maar slechte dingen over (Onvriendelijk en duur)

Het zijn maar letters dus een Picasso hoeft het niet te worden. Ik heb zelf al een ontwerp maar zou het ook wel tof vinden als de kunstenaar eerlijk zijn mening erover geeft en zelf met suggesties komt.

Zou ook wel handig zijn als het een beetje in de buurt van Utrecht is maar het mag ook wel ergens anders.

Dus mijn vraag: Letters? Vriendelijk? Waar ?

Alvast bedankt.

• Chopps

Ik heb hele goede ervaringen met Remi Utrecht…Na een aantal hele nare in Amersfoort…

• Wout-Peter

Ok ik lees net dat er nog een andere in Amersfoort is namelijk AmericanX. Die bedoel ik in ieder geval niet ; )

• Chopps

Hey WP…Ik bedoel ze wel allebei….de 1 nog beroerder dan de ander.

Ik ben voor laseren in Utrecht beland en mij bevalt het daar prima. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Gezellig en 4 verschillende mensen daar die tatoëren.

• Cruella de Ville

Hier zal americanx niet blij mee zijn.

• Vera

Skin Art in Utrecht is ook goed

• *****americanx*****

Ach ja je hebt altijd mensen die anderen willen afkraken he.

Maar laat eens een foto zien van het werk dat ik bij jou heb gezet en dat je later weg hebt laten laseren.

Op een ander tattoo forum is en tijdje terug ook zo een figuur geweest(was jij dit ook toevallig) die dit vertelde en hem heb ik het zelfde gevraagt, laat maar zien en zelfs via een PB berichtje. Maar nee hoor dat figuur heeft nooit meer iets van zich laten horen he. Dus ik neem het met een korreltje zout allemaal en lach er om. hahaha

• *****americanx*****

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar “HET”, zegt eens op een normale manier iets.

Hoe heb je dit zo “HET” ben je een betje zwakjes en ziekjes.

• mike

ik heb me tat op me buik bij martin laten zetten en ik vind m super..zoals iedereen die m ziet ..

mischien zitten er foutje's in maar niemand is perfect en als iemand bloed of beweegt is het voor de prikker ook moeilijker..

greeeeeeeeeeeetz mike

• ramon

Dus er waren meer mensen die klachten hebben en zelfs mike is tevreden met wat foutjes die er mischien in zitten…ehmmm…okay….