Hey mensen,
Ik ben Dennis en wil graag het vak van tattoo leren, ik ben 27 jaar jong. Heb op mijn 17de mijn eerste tattoo genomen en sindsdien ben ik verkocht, steeds meer en wou het liefst ook wel leren voor tattooeerder. Heb 2 jaar geleden een aanbod gehad maar die moest ik financieel helaas weigeren daar baal ik elke dag nog van. Ik had op school bijna altijd een 9 a 10 voor tekenen en dat is eigenlijk het enigste wat ik deed.
Heb sinds een maand of 2 een beginners tattoomachien gekocht, en wat naalden en wat inkt. Ben op me zelf eens gaan oefenen, leuk maar het is toch wel leuker als je het op iemand anders mag doen. Heb me vrouwtje en 2 andere een tattoo gegeven en die zijn super blij. Maar ik zit gewoon met een aantal vragen wat ik niet kan vinden op internet. En hierop zou ik graag wat antwoorden willen hebben,
Zou het liefst in een tattooshop willen meedraaien op een zaterdag, en dat gratis en dan wil ik gewoon dat me wat extra's geleerd word. Dan kan een ervaren man / vrouw eens kijken of het me ligt of dat ik maar meteen moet stoppen.
Is er iemand die mij kan helpen met wat vragen beantwoorden via de mail: blue_eyes_romeo@hotmail.com
Hoop van jullie te horen,
Mvg, Dennis
p.s. Wil het echt graag leren, en zoek iemand die mij kan helpen. En niet gaat afkraken