Idee tattoo overleden persoon

• m

Hoi,

Ik ben op zoek naar ideeen voor een tattoo ter nagedachtenis aan een overleden dierbare. Ik wil heel graag zo'n tattoo maar vind het moeilijk om iets origineels en eigens te vinden. Zat zelf te denken aan een ster, of iets met initialen of datum van overlijden. Maar ik vind het allemaal net niet.

Heeft iemand misschien ideeen?

Uiteindelijk wordt het wel een “eigen” tattoo, dus niet zomaar een kopie van internet, maar misschien heeft iemand nog een origineel idee of plaatjes?

gr.

• Natasja

Was er iets wat je dierbare heel leuk/mooi vond of had die een bepaalde hobby?

Misschien vind je daarbij iets leuks.

Ik heb een paar weken geleden een tattoo laten zetten voor mijn opa, hij hield heel erg van bloemen en heeft altijd een passie gehad voor fruitteelt, vandaar dat het een appelbloesem is geworden. (eerder 2, waarvan de steeltjes een hartje vormen)

Groetjes Natasja

• m

Dat is het probleem, dat heb ik juist niet. Het is m'n vader en die is overleden toen ik nog heel klein was, dus ik weet niks van hem. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om iets origineels te vinden.

Mooi dat je zo'n tattoo heb. Heel speciaal zoiets.

groetjes

• Natasja

Dat maakt het een stukje moeilijker, misschien familie (moeder) die iets over je vader kunnen vertellen?

Maar als je zelf zit te denken aan een ster dan “moet” je dat eigenlijk gewoon doen, als je op internet niks kunt vinden dan kun je naar een tattoo shop gaan, je verhaal doen en hun iets laten tekenen, in jouw geval dan een ster.

Kijk eens op:

http://browse.deviantart.com/designs/tattoos/?order=5#order=9&q=father&offset=24

Misschien vind je daar wel de juiste ster.

Succes!

• m

Bedankt voor de tip! Heb er al even snel gekeken, moet vast wel wat uitkomen :)

• bea

overleden vader het liefst met sterren op de kuit

• kobus

het is jammer dat je je vader niet lang genoeg heeft gekend, en dat je niet weet wat zijn hobby's of passie's waren.

in jou geval zou een passende tekst wel kunnen,( gewoon even iets simpels)

zoiets van ''jong ben je van mij heen gegaan, maar voor altijd blijf je in mij hart bestaan.

of anders mischien een klein kinderhandje met een volwassen hand en achter die volwassen hand een kruis met R.I.P en je vaders naam geboortedatum en sterf datum. (vergeet dan niet bij de geboortedatum een sterretje en bij de sterfdatum een kruisje te laten zetten. dat zijn de simbolen van geboorte en overlijden).

ik hoop dat je wat passends kan vinden want een i.m. tattoo is altijd speciaal zowel voor de klant als voor de tat2artiest die het zet.

greetz ko,tje

• mama van K en P

zat ook al aan het idee te denken volwassen hand met baby handje

of mischien heb je je eigen geboorte kaartje nog en kan je daar wat mee

heel veel succes en speciaal zal het zeker zijn

• raymond

wees je eigen en denk wat je dierbaar was aan die persoon waar zij van houden dat kan jje ook doen weet jij mis een ADRES WIE HET MET HET ASS TATOE DOEN

• michiel

ik heb het zelfde probleem ik dacht aan de datum met een hangende roos.. maar ben er niet zeker van, tattoo is we voor altijd