Arabisch/hebreeuwse tattoo

• gideon

Hoi,

Na redelijk lang zoeken vraag ik het maar aan jou.

Ik wil namelijk een tekst in het Arabisch laten tatoeeren op mijn arm, samen met mijn vriendin, namelijk het volgende:

The world is ours

of in het Nederands

De wereld is van ons

Als je me hierbij kan helpen, erg graag.

Groetjes

• ismael/ ismail

zou u meschien kunnen laten zien hoe mijn naam er is een tattoo mooi uit kan zien ! want ik wil namelijk mijn naam in het arabisch zetten , ben half egyptisch en het lijkt me wel mooi om het op mijn borst te plaatsten .

• omar

goededag,

Ik heb je reactie gelezen op iemand anders zijn vraag. En ik heb ook zon soort probleem. Ik wil het woord MAKTUB (het staat geschreven dus eienlijk het lot) op mijn pols laten zetten ik weet hoe je het schrijft maar ik wil het niet in de standaard letters maar met een mooie krul of iets dergelijks erbij en ik hoop eigenlijk dat jij mij misschien hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Omar Charif

• ricardo

ik wil wel gebruik maken van je diensten. ik heb een idee. hoe kan ik het je toesturen?

• amed

hallo

ik wil in het arabisch naam van me moeder op mijn pols kunt misschien eentje sturen met naam ‘'Homs Qafari’'.

mvg.

• amed

hallo

in het arbaisch ‘'Homa Qafari’'

groetjes

• Maayke

Hallo Anouar,

Was een beetje aan het zoeken op internet, en kwam toevallig langs deze pagina. ik realiseer me dat bovenstaande berichtjes al vrij oud zijn. Maar vroeg me af of je nog steeds dingen vertaald naar Arabisch voor mensen.

Ik zou graag de tekst “ Dit is het” of “this is it” vertaald willen hebben naar het Arabisch voor een tatoeage op mijn voet. Ik ben in Saudie Arabien geboren, vandaar.

Mocht je dit nog doen, heel graag.

Alvast bedankt,

Groetjes maayke

• Jamila

Hallo,

Ik zie dat je bericht al behoorlijk oud is, maar kwam het tegen tijdens het zoeken.

Ik wil graag een tattoo van mijn naam laten zetten in het arabisch. Ben zelf half marokkaans.

Doe jij dit nog steeds voor mensen, zo ja zou jij voor mij mijn naam op een mooie manier kunnen tekenen.

Mijn naam is Jamila.

Graag hoor ik van je of ik mijn adres moet geven of dat je het via de mail opstuurd.

Álvast bedankt voor de moeite

gr Jamila

• Hilde

Hoi

Ik wil graag een tattoo met de namen van mijn kinderen in het Arabisch

Kan iemand mij daar aan helpen

De namen zijn: NICOLE en JEFFREY

Dank je wel

• laurie

hallo

ben ik blij dat ik op deze site kom ben al heel lang iemand aan t zoeken die wat kan vertalen voor me..

graag zou ik de naam van mijn dochter met mijn prinses erachter..

KENDRA MIJN PRINSES

of

KENDRA MIJN LIEFDE

alvast bedankt

groetjes laurie