Arabisch/hebreeuwse tattoo

• Jessica

Hoi! Weet iemand hou je OUDERS in het hebreeuws/arabisch schrijft? Ik ben al een tijdje op zoek, maar kan nergens iets terug vinden.

Gr. Jessica

• bobbie

Kun je toch gewoon aan een Marokkaan vragen!

• *****americanx*****

?????????? Aan een Marokkaan?

Nou ik denk niet dat die Hebrauws spreken en ook niet echt Arabies.

Je hebt ook de http://vertaal.startpagina.nl ik zou hier eens gaan kijken als ik jou was.

• kristl

Mijn vriend is Israelisch en wij hebben alletwee onze tattoo laten zetten in Wageningen daar zit Tat art gallary en Doron is een israelier dus als je daar heen gaat moet het helemaal goedkomen!

Succes!

• Jessica

Ok dankjullie wel allemaal, ik ga het is proberen :) Gr. Jessica

• jolanda

bobbie schreef:

>

> Kun je toch gewoon aan een Marokkaan vragen!

• Anouar

Hallo,

Ik ben zelf van Arbische afkomst en kan je helpen om arabische woorden op te schrijven en er een mooie tattoo van maken. Ik kan zelf niet tattoeeren maar een mooie tekningmaken met de woorden kan ik wel. stuur anders de woorden die je getattoeeerd wil hebben dan kan ik ze voor je tekenen en opsturen. Ik vraag geen vergoeding.

• Anouar

Hallo,

Ik ben zelf van Arbische afkomst en kan je helpen om arabische woorden op te schrijven en er een mooie tattoo van maken. Ik kan zelf niet tattoeeren maar een mooie tekningmaken met de woorden kan ik wel. stuur anders de woorden die je getattoeeerd wil hebben dan kan ik ze voor je tekenen en opsturen. Ik vraag geen vergoeding.Jessica schreef:

>

> Hoi! Weet iemand hou je OUDERS in het hebreeuws/arabisch

> schrijft? Ik ben al een tijdje op zoek, maar kan nergens iets

> terug vinden.

>

> Gr. Jessica

• Sara

hallo,

Ik wil heel erg papa/vader in het arabisch(marokkaans het liefst, anders het officiele arabisch??) Ook omdat ik verschillende varianten krijg? Is dat mogelijk?

Groetjes

• anouar

Hoi Sara, Je kan het woord inderdaad op verschillende manieren schrijven. Als je mij vertelt hoe ik het naar je moet opsturen dan schrijf/teken ik het op verschillende manieren en dan kan je zelf kijken wat je het mooiste vindt.

Nog een gelukkig nieuwjaar touwens.