portret tattoo

• carolien

wie weet het adres van de vrouw die heel erg goed een tattoo van een foto kan maken.

het gaat om iemand die is overleden dus hij moet er kei goed op komen te staan.

• bobbie

Tattoo Bianca

• ruud74

daar zat ik ook aan te denken….

kijk maar eens op..

www.tattoosolution.nl

groetjes ruud

• iloontje

tattoo bianca in dedemsvaart?

weet iemand daar ook het emailadres van?

• americanx

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet die in Dedemsvaart

Sorry maar dat is de geheel verkeerde Bianca voor je, die hier bedoeld wordt is de Bianca eigenaresse van tattoo Solution uit Hilversum.

www.tattosolution.nl is haar site staat ook op de tattoo.pagina onder studio's noord Holland.

Gr Martin

• carolien

het adres is kleine drift 21 jw hilversum. tel,035-6217171.

ik heb al een datum met haar afgesproken dat zal volgend jaar pas worden zo druk is ze.

maar beter wachten dan spijt krijgen. zie ook haar homepage. de foto,s zijn super.

• quincy

Beste Carolien,

Weet jij inmiddels de naam en het adres van de vrouw.

Ik zag afgelopen week bij hart van nederland ook een vrouw die het erg goed kon.

Deze kwam geloof ik uit emmen en heet Bianca.

Ik wil namelijk het portret van mijn vrouw op de rug.

Weet jij iemand die dat goed kan?

met vriendelijke groet Cees

• Marco

Carolien,

Als je Bianca goed vindt (vind ik niet zo best, verschilt heel erg) dan moet je hier eens kijken;

http://www.tattooleroy.be/

lees het wel wat je ervan vindt.

groetjes

Marco

• ***american-x-tattoo***

Ja ik weet niet wat jij goed vind. Maar de dingen die Bianca zet zijn toch verreweg wel ff een stuk beter en veel meer gelijkend op het orgineel.

• Tattoo Ron

Alle Respect voor Bianca ( tattoosolution hilversum ) maar kijk eens bij Gerrit Tattoomania apeldoorn,

hij maakt op dit moment de mooiste portretten en ook nog in kleur…..een van de moeilijkste tats die er zijn.