Wanneer mag je zwemmen na het zetten van een tattoo? Heb er maandag 1 laten zetten, maar wil wel graag weten wanneer ik weer mag zwemmen.
He die Martin, je bent nog niet helemaal wakker zekers? Er staat 10 weken i.p.v. 10 dagen maarre … ik weet niet waar jij geweest bent, Patrick maar je mag 4 weken niet in de zon, zee zwembad sauna etc. met een nieuwe tattoo. En daarna als je in de zon gaat een goede sunblock erop, blijft je tattoo in ieder geval mooi.
Nou als je na een week weer moet zwemmen, moet je gewoon GEEN tattoo zetten, er is altijd wel een periode dat je een paar weken niet hoeft te zwemmen, dus kun je m beter dan laten zetten, tog?
4 weken niet in de zon, als je daarna in de zon gaat goed insmeren met een sunblock, blijft je tattoo het mooist. Wil je toch in de zon, afdekken met een handdoek ofzo.
hoi
door zonlicht verbleekt je tattoo en door zwemmen week je de korstjes eraf en hou je niks over.
helemaal met chloorwater wat zoiezo al lekker is om in een wondje te krijgen.
wat is belangrijker, een weekje of wat niet zwemmen of levenslang een zelfverklooide tattoo
ik zou t wel weten..
succes
ik hoop dat je een supergave tattoo gaat krijgen en behoudt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?