Indonesische tattoo

• Steef

Hoi Isabella,

Zou ik de titel en isbn nummer ook van je mogen hebben ben namelijk ook druk zoekende naar een mooie tattoo waar mijn roots in terug komen.

Alvast bedankt !

Groetjes Steef

• joey

Mijn ouders komen uit indonesie mijn moeder uit jakarta en mijn vader uit bandung zijn er toevallig tattoos uit die richting wil graag een tattoo hebben gebonden aan mijn ouders mischien tips??

gr joey

• Eef

Hallo!!

Mijn vader komt uit java en ik zoek typische javaanse tattoo's,zijn die er?

Of traditionele indische tattoo's?

Zou nml zelf graag iets origineels willen laten zetten.

Groetjes,

Eef

• Remi

Hoi Isabella,

Sinds enige tijd ben ik op zoek naar Indische tatoeages.

Is het mogelijk dat je mij het ISBN nummer kan geven van het boek?

Ik weet het is een onderwerp vanuit 2008, maar ik zou er zeer me geholpen zijn.

Alvast bedankt.

Remi

• huub

ik heb het boek plus de dvd tribal tattoo designs from indonesia. en eventueel kan ik ze ook bij je zetten. elk eiland heeft zijn eigen designs javo borneo sumatra enz.enz. je kunt mij mailen op de.schatten.v.azie@gmail.com

• Naomi

ik wil heeel graag mijn tattoo in het indisch ben zelf ook indisch kan het helaas alleen niet spreken!

ik wil graag;

alles gebeurt met een reden. en dan in het indisch, maar ik wil echt graag de goede vertaling weten van iemand voordat er iets van hoi ik ben een koe op mijn arm staat! haha,

ik heb zelf al een idee, dat is geloof ik ‘'semuanya terjadi karena suatu alasan’'

maar ik wil het graag wel weten van iemand die het kan spreken! en niet via google translator ofzo,

thanks alvast doei doeii!

• Liza

Dat vraag ik mezelf dus ook af.. Ben ook half indo. En wil graag een tattoo laten zette voor mijn broer die lichamelijk en geestelijk gehandicapt is..

• inge reindorp

ik wil graag een indische liefdesteken op mijn pols zetten, niet te groot, heb je voorbeeld voor mij