ps. kynst in deventer is m'n favoriet!
Wat een geweldige topc dit. Gelul van de bovenste plank.
Iemand vraagt naar een tattoo studio en direct geeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur van zijn of haar shop shop. Het gaat om kwaliteit en niet om wat die zet.
Dat is nogaltijd dat wat de cliënt wenst. Als iemand een truttig roosje wil.. mij best, niet op mijn lijf! Maar reken daar niet een tattoëerder op af. dat is gewoon benenden alle pijl en uitermate respectloos en maximaal onbeschoft.
Op die manier is er niet één goede tattoeëerde in de hele wereld te vinden als jullie gedachtengoed maatstaf voor iedereen zal zijn.
Dus kijk nogeens naar HOE het gezet is niet WAT… dan zal je concluderen dat niet alles bij de beste tattoeerders van deze aardkloot allemaal perfect zijn.. maar dat het meer dan diep respect verdiend wat er aan moois geprikt wordt zo links en rechts!
Respect geven graag in plaats van dit uitermate onbeschofte herzenloze gekakel!!
Dat zeg ik toch Sjaak?
Enkelen zijn beroerd gezet, geen symetrie, slechte kleur en slechte diepte.
Dat lijkt mij echt een hoedanigheid. Wat er staat boeit me niet. Maar hoe de voorbeelden uit mijn vorige posting zijn gezet, vind ik niet om naar huis te schrijven.
Als je je als tatoeeerder jezelf tentoonstelt, kan je ook kritiek verwachten. Mocht het goed werk zijn geweest, dan had ik dat er neergezet.
Enja, het is inderdaad links en rechts. Of zwart en wit zoals je het stelt. Een tattoo is goed of niet. Duidelijk toch?
je blijft jezelf herhalen… en je blijft herhalen dat JIJ dat vindt. maar onder tussen ….
uiteraard kan elke zichzelf respecterende tattoeerder tegen opbouwende kritiek of je nu van buiten heet, tattoo hans bent, godheid tattoo bob of wie dan ook.
Mag het dan wel gefundeerde kritiek zijn en niet ik vind dat… nu herhaal ik…
zoals ik veel topic: gelul als kippen zonder kop, bekende namen op een voetstuk plaatsen van meters hoog en wat die doen is altijd goed.
Toevallig gereageerd op deze topic omdat weer een voorbeeld is van hoe verdomde onbeschoft en respectloos en als herzenloze dombo's zeer regelmatig gereageerd wordt.
respect…. weet je nog!
hallo,
Ik ben zeer zeker bekent met het werk van tattoo van buiten uit bant .
ik heb vorig jaar een tattoo laten zetten van ongeveer 30 cm en ik moet zeggen perfect gedaan precies zo ik het wilde hebben.
ik ben zeer tevreden met mijn tatto in een woord ik vind het een super vent die zijn vak verstaat, maar ook zijn advies is goed en man met een menig …
groet
ed(tu)-D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?