tattoo van buiten, Bant

• Nadine

Hallo,

is iemand bekend met het werk van Peter van Buiten?

Groetjes Nadine

• Tim74

Ik heb even op zijn site gekeken:

http://www.tattoovanbuiten.nl/

Persoonlijk ben ik niet onder de indruk. Kijk eens bij de gallerij, de Tribals zien er nog wel aardig uit maar kijk eens bij “” overig“. De eerste, dat roosje wat deel uit moet gaan maken van een japanse mouw…Sorry dat ik het zeg maar dat ziet er echt niet uit. En bij de afdeling ”dieren" wordt ook regelmatig de plank misgeslagen. Die zwarte panter en die tijger bv….daar zou ik niet mee rond willen lopen, komt nogal prutserig over. Om over die handen met dat kruis nog maar te zwijgen….

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.

Succes met je keuze.

• Jessie

Ik heb ook even gekeken, en ik persoonlijk vind het niet mooi wat hij maakt….

• bob

tattoo bob is veel beter!

• wousje

ik zou eerlijk naar bianca solution in hilversum of leon the burning needle almere gaan deze adresse ben ik ook geweest en beide iets late zette het is hartstikke gezellige tattoeerders maar je kan ook naar spike en inky in zwolle gaan bij deze heb ik niks late zette maar zijn ook leuke tattoeerders en ze make mooi tattoo's en goeie maar het is nog steeds je eige keuze we kunne je alleen advies geve

dus succes ermee

• Tim74

Hmm…een tattoeërder zonder tattoos vind ik al reden om daar niet te gaan :D:D

• ruud74

bob schreef:

>

> tattoo bob is veel beter!

Nou nou daar ben ik niet jou eens dat is ook een prutser….

Wie ik wel goed vind is Jeroen Franken.

Kijk maar eens op www.jeroenfranken.nl

groetjes Ruud

• Tim74

Dat ziet er inderdaad een stuk beter uit. Maar afdeling Classic mag hij nog wel wat meer oefenen vind ik. Zitten stukken tussen die er (erg) goed uitzien (bv Devil-King) maar af en toe ook wat minder. Maar al met al, mooi werk inderdaad.

Tja, nu we het toch over favorieten hebben, Gerrit van www.tattoomania.nl uit Apeldoorn. Kijk maar eens bij zijn werk. Vooral de new-school is echt geweldig van hem. Althans, dat is mijn bescheiden mening ;-)

Groetjes, Tim

• Cruella de Ville

@ Ruud en Bob,jullie kunnen een paard de hik laten krijgen.

• antoinet

smaken verschillen,maar de tattoos van van buiten vind ik niet echt mooi!

er zijn idd veel betere tatoeerders!!