Leren tatoeëren/ werken als tatoeëerder

• Kevin

Goedemorgen ik zou heel graag aan de slag gaan als tatoeëerder (is dat echt het woord dat ik zoek?) maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten aanpakken. Als ik het goed heb begrepen is er op het gebied van tattoo's niet echt een regelgeving behalve dan een aantal regels omtrent hygiëne. Een tattoo school of iets dergelijks bestaat als ik mij niet vergis dus niet. Dus zal ik bij de een of andere shop in opleiding moeten, denk ik.

Weet iemand misschien een shop in de buurt van ijmuiden en haarlem waar ze mensen zo opleiden?

Of kan iemand mij misschien wat meer vertellen over werken in de tattoo branche?

• tattoomemaikel

mail me als je serieus bent

• Kit

Als je echt serieus bent als je jezelf voordoet dan reageer je gewoon inhoudelijk op de vraag “tattoomaikel” !

Ongelooflijk.

• ta2danny

dat gaat echt niet lukken zo kevin…ga eerst eens op dit forum de faq´s af,want jouw vraag is hier al tig keer gesteld…niemand zal je op deze manier opleiden…je moet om te beginnen een pak tekeningen gemaakt hebben die te tattooeren zijn..en dag en nacht laten zien bij de shops..mocht er iemand interesse hebben en je willen opleiden,dan zit er meer aan vast dan je denkt.Meestal wordt er voor je opleiding een behoorlijk bedrag gevraagd…je krijgt immers een vakopleiding en de tattooeerder deelt zn kennis niet voor niets.Maar kijk echt even in de faq´s..daar staat t allemaal in.

• ta2danny

o..zie ik met mn slaperige hoofd dat dit een oud topic is…blamage…

• (}( Kitty ){)

Fijn is dat he, als mensen gaan reageren op topics van 4 of 5 jaar oud…