Nieuwe tattooshop Groningen

• Cruella de Ville

Een rookworst zonder r is ookworst.

• TattoozZz

• Adrem

Inderdaad Tattoozz…niet eens discusiëren…

Hij IS kansloos, werd al niet serieus genomen in Nijmegen en helemaal niet waar ie nu zit. Zijn prijzen zijn verdubbeld, waarmee zijn werk niet verbeterd is. Praten kan ie als de beste…

• bastiaan erends

ik wil niet lullig doen hoor maar fred kan wel degelijk tattoo's zeeten en verdomd mooi ook nog hij heeft er 2 bij mijn zusje gezet en dat is verdomde mooi geworden

die foto zal vast en cker wel op z'n site komen te staan

dus fred mijn zege heb je gah zo door kerel

grtzzzzz bas

P.S.

ey fred ik heb al een draak gevonden voor ons ontwerp ik kom vande week wel ff langs nu alleen nog een scheur in de huid en dan kan ik weer lkkr pijn leiden met plezier:P:P:P:P:P:P

mzzllzz

• bastiaan erends

hier is een link naar de pf van mijn zusje

dit zijn de 2 die hij heeft gezet bij haar houd er wel rekening maar dat deze foto's op de zelfde dag zijn genomen als het zetten er zit ongeveer maar zo'n 3 uurtjes tussen dus dit is dus niet het uit eindelijke beeld van als het volledig is genezen

dus wie heeft er nou dan wat te zeuren

kijk hier maar ff

http://partyflock.nl/albumelement/20098471.html

en dan praten we verder

grtzzzz bas

• Tattoopiet

Bijzonder is het niet en ik merk ook dat de mensen die zeggen dat de tattoos van Fred wel mooi zijn ook de domste schrijffouten maken .

Mijn oordeel blijft hetzelfde slecht werk !

• romana

Nee je hoeft niet te discussieren, maar je kan wel je fatsoen houden, aso

Mensen zoals jij die komen er wel hoor tattoozzz, slijmbal…

• *****americanx*****

Wat ik zet en wat ik doe weet jij totaal niks van zielig mannetje.

Maar laat dan eens jou zogenaamde goede werk zien hier, geef eens een website waar jou werk op staat, dit kan je niet kereltje omdat jou werk er niet uitziet en geen website waardig is zeker.

Wel hier iedereen afzeiken, maar zelf totaal geen werk durfen laten zien omdat het gewoon nergens op lijkt.

• *****americanx*****

Nog zo een kenner hahahahahahaahahh.

• *****americanx*****

Lat jij eens iets zien dat er beter uitziet dan Piet?

Het is makkelijk schreeuwen van het ziet en niet uit of het is slecht werk, maar als je zulk commentaar hebt lat dan eens iets van je eigen werk zien kunnen wij eens kijken hoe we dat vinden.

Dus kom op met je website of foto's.