Nieuwe tattooshop Groningen

• Fred

Final Touch, steentilstraat 18 heeft vandaag, 19-09-2007 de GGD vergunning gehaald.

WELKOM!

http://anhk.org/finaltouch.htm

• Tattoopiet

Het mag misschien wel hygienisch er aan toe gaan maar echt tattoeeren kan die Fre niet .keek even in de tattoogalerie echt slecht.

• Fred

jah bedankt gozer :P

je kan zo ook niet goed zien, die eerste vlinder was er al en de tribal heb ik er freehand omheen gezet.

De tweede, heb ik nog niks getattood!

Dat is mijn nicht die aankwam met een pixeltattoo op haar rug, ene gek in duitsland had zich er op uitgeleefd :S

Hier een foto van hoe ik het gecovered heb:

http://img300.imageshack.us/img300/1865/brita7an0.jpg

Vandaag word er aan de site gewerkt, hopelijk verander je van mening ^^

Thnx voor de comments, keep them comming!

Fred

• Cruella de Ville

Foto`s willen we zien,meer niet.

• romana

Ik weet niet hoe jij in die gallery komt mijn computer opent niets……….

• Tjapko

Zie ook niks.

Zal wel niet zo een goeie shop zijn.

Iedereen doet maar wat

• ruud

da's grappig als je op de gallerys klikt kom je bij de gallery van tattoo hans uit zoetermeer uit?!?!?!?!?!

btw de site van tattoohans is offline volgens de homepage www.tattoohans.nl

als ik de foto's zo zie zal ik niet zo gauw naar zoetermeer gaan en gezien de truc al helemaal niet naar grun

mvg

Ruud

• Meghan

ik zie nergens een klikbare link naar de fotogallerie op de site..

• romana

Je moet op het rode balkje foto's klikken, zo nou heeft Fred (die vroeger blijkbaar Hans heette:-) alweer genoeg aandacht gehad……………

• fred

hahahaha, ok, ok, rustig aan, dit is men eerste site ooit, men maat maakt het voor me en de links gaan zondag live :P

Niet zo misvertrouwend zijn hoor, dat is gewoon ignorant:P

het is maar een site,

Kom gerust naar de winkel, we tattooën en piercen al 13 jaar :P en de shop is hyper modern.

Dat het naar tattoohans gaat, is een foutje bij jou, er is nog niet ËËN link live:P

Dat is geen truucje :P

Maargoed, argwaan heerst hier, maakt niet uit hoor :P ik ben allang blij dat ik men eigen shop heb kunnen bouwen :D:D:D:D:D:D:D:D:D