Betekenis van tattoo: Smile now cry later

  • Wheeler

    Zelden zoveel onzin gelezen als hier. Van die mafkezen die beweren gangmembers te zijn geweest! Door al die onzin te lezen zou ik me bijna schamen een smile now,cry later tattoo te hebben. Door die onzin lijkt t wel alsof mensen de tattoo stoerder willen maken dan ie echt is. Een tattoo neem je niet om te laten zien dat je stoer bent, die laat je zetten omdat je m mooi vind of omdat de betekenis ervan iets voor jou betekend. Maar dat zijn sommige mensen volgens mij vergeten of is niet stoer genoeg! Voor die mensen de betekenis van de tattoo geciteerd.

    Nu maar hopen dat de stoere jongens onder ons ook engels kunnen lezen. Of hebben die al hun geld aan betekenisloze tattoos uitgegeven ipv aan een gedegen opleiding?!

    Betekenis:

    "Smile Now, Cry Later means walk away at the end of your day feeling good about what you've done with your life. Live your life without Sadness and keep looking forward.

    Smile Now Cry Later is also an old song by Sunny Ozuna that people used to listen to back in the day and when they would go to prison they got it tattooed on them to remember to smile now and stay tough in prison and cry later when they get out."

  • ssteven

    De tattoo heeft meer dan 1 betekenis.Het hangt vooral af wat ze voor jou betekend.En dat verschilt voor iedere mens.

    Maar ze kan betekenen dat je moet genieten van iedere dag en het uiterste uit de kan moet halen en geen spijt moet hebben van wat gebeurdt is.

    Ze kan betekenen ik leef mijn leven op mijn manier en is het goed dan is het goed is het niet goed dan is het niet goed.

    In het gangster mileu betekend het dan weer terwijl ik aan het feesten was met mijn maten met geld drugs en vrouwen dan was alles rozegeur en maaneschijn en kon ik lachen maar toen ik in de gevangenis vloog was de pret gedaan en moest ik huilen.

    Maar ze kan dan ook weer betekenen dat aan alle goede dingen een eind komen.