orientaals/bloemen tattoo??

• Sansan

Hoihoi,

Ik wil een nieuwe tattoo laten zetten. Ik weet zelf wel precies wat voor eentje maar kan alleen op internet geen plaatjes vinden!!

Heeft iemand enig idee waar ik dit soort tattoo kan vinden?

Het gaat om een tattoo met bloemen… die wordt gemaakt aan de hand van je geboortedatum of een andere datum… Tis er eentje met open bloemen, losse blaadjes en knoppen, een beetje zo'n sierlijke orientaals achtige tattoo…

Dussss, is er iemand die me zou kunnen vertellen waar ik hier plaatjes van kan vinden op internet?

Groetjes San

• Tim

www.google.nl

Zoekopdracht “oriental flower” of flowers (of wees creatief) en dan klikken op afbeeldingen en dan zoeken.

Niet persoonlijk hoor maar het blijft me verbazen dat mensen hier niet eerst gaan kijken. Scheelt een hoop berichten hier :D:D

Groetjes, Tim

• Sansan

Tja heb alleen al op al die dingen gezocht, zowel in het nederlands als engels… je krijgt alleen vooral foto's! En ik ben op zoek naar net dat ene type tattoo… kan er alleen geen foto's van vinden en die heb ik nodig om de tattoo te laten tekenen.

Dussss

Maar iig toch bedankt voor de tip ;) hehe

• wake

Lotus bloem/flower ook al geprobeerd ??

• robina

tim zei, wees creatief, als je geen tattoos vind, dan moet je het woord 'tattoo; in je zoekfunctie gebruiken:

oriental flower tattoo

etc

suc6

• Rebecca

Goedenavond,

Heb je toevallig al kunnen vinden hoe je die berekening doet etc. ?

Met vriendelijke groet,

Rebecca Dijkstra

• Inge

Ben wel benieuwd of je het hebt gevonden… Ben er ook naar op zoek!