Maleisische tattoo

  • Jeff

    Ladies and gents,

    Ik ben nu al tijden op zoek naar een orginele traditionele Maleisische tattoo, maar kan deze zelf nergens vinden. Een afbeelding, symbool en of personage met een historische betekenis. Ik ben mijn roots aan het “ontdekken” en wil dit graag bezegelen met een tattoo.

    Wie kan mij helpen aan tips, foto's, voorbeelden enz?

    Mijn dank is groot,

    Jeff

  • tribalhead

    8-9-10 juni in de Rai komt Jeremy van Monkey Tattoo studio uit Borneo Malesia .

    www.tattooconvention.nl je kan misschien alvast een afspraak maken heb ik ook gedaan ,Hij zet traditionele tattoos met stokjes of de machine

  • BarongLinda

    Hoi Jeff,

    ik heb zelf een barong-masker op mijn rug. Een Balinese. Ik was eigenlijk op zoek naar een Javaans masker maar ben er al zoekende achter gekomen dat Javaanse, en dus Maleisische kunst moeilijk te vinden is. Dus ik heb mijn heil gezocht in de Balinese kunst. Via google en gewoon op trwfwoorden zoals “Balinese kunst”, “Balinese maskers” en affijn…

    Het heeft me een mooie tattoo opgeleverd!

    En een beetje artiest denkt met je mee, dus misschien is die optie van Tribalhead wel een goeie. Misschien zie je me nog lopen op de RAI, ik ga ook;-)

    Succes met zoeken!

    Greetz, Linda