Polstattoo verkeerd om

• Mikayla

Hallo,

Over 4 weken wordt mn 2e tattoo gezet! Binnenkant pols komt de letter van een belangrijk persoon.

Ik ben naar de tattooshop gegaan met mn idee, de letter simpel, oningekleurd!

Vandaag ben ik dan terug gegaan om even te kijken hoe het nou daadwerkelijk uitzag!

Ik gaf aan dat ik de letter “andersom” wil laten zetten. (dus als ik mn arm laat hangen, is het op de kop! Als ik mn hand omhoog doe kan ik het lezen!)

De tattooerder gaf aan dat de meeste mensen daar spijt van krijgen, en dat ik 'm beter andersom kon laten zetten! (dus als k mn arm laten hangen, kunnen mensen het lezen)

Ik weet nog steeds bijna 100% zeker dat ik 'm andersom wil hebben, maar ik zou graag wat meningen horen!

Kennen jullie mensen die er spijt van hebben, doordat ze 'm verkeerd om hebben! Of tattoeerders die weten, hoe om mensen het meestal laten zetten?

Alvast bedankt!

Groetjes Mikayla

• Rebel

Als jij 100% zkr weet dat je em op ze kop wilt dan moet je dat gewoon doen en je niet van de wijs laten brengen door anderen. ;)

• ***** Ringmaster *****

Jouw lichaam ………………… jouw keuze ………………….. toch?

Groetjes, Klaus.

• mijkke

????? Wat raar…

Ik ken een vrouw die het zo heeft als jij het wilt - 6 jaar was ze apentrots er op en nu heeft ze spijt van - het was naam van haar partner en die heeft haar verlaten, maar dat heeft niets te maken met “anders om” of “anders om”:). Laat je niet gek maken! Als je naar een arts komt met keelpijn gaat hij ook niet je ogen onderzoeken omdat er die dag al veel mensen voor langs waren …

succes ermee, Mijkke

• ~°ç°~ Lila ¸.·´Â

ik zou hem ook zo zetten als hoe jij het nu zegt.

• Elize

Ik heb ook een polstattoo ‘andersom’ en waarom?

Zodat IK hem goed kan zien! Wat kan mij het schelen als ik mijn armen uitstrek naar iemand dat die hem goed ziet..

als jij hem zo wilt, gewoon doen. En als hij niet wil luisteren is het een grote sukkel.