Speciale tekens/symbolen

• Renate

Beste allemaal,

Mijn zwager is vorige week overleden en zijn broer, mijn vriend, zou graag een tatoeage laten zetten met een betekenis naar zijn broer toe, dus een symbool wat broer betekent of zijn naam in het chinees… Wie kan mij hieraan helpen en wie weet waar ik dit soort informatie vandaan kan halen??

Groetjes,

Renate

• Rebel

Hoi Renate,

Als eerste, gecondoleerd…

Mijn oma is toevallig chinees en ik heb zelf nog tegen de 5000 chinese tekens en namen.

Wat was zijn naam?

gr

• Rebel

Dit is overigens broer

• Renate

Super… Hier kunnen we wat mee… Bedankt voor je medeleven en vooral voor je snelle reactie…

Zijn naam was Martijn

Groetjes,

Renate

• Rebel

Kon je bijna niet meer sturen want die grapjassen hebben me emailadres geblokt blijkbaar, anyway…

Graag gedaan

Dit is zijn naam

gr

• dpoekeo

Elke shop heeft deze tekens wel of toegang tot chineseculture.com.

Gewoon even je dichtstbijzijnde shop binnenvallen en zien of 't je bevalt.

Succes

• Renate

Super… hartstikke bedankt zover… Ik kan weer iemand blij maken vanavond. Als er nog andere tekens bekend zijn, hoor ik het graag!

Groetjes!!

• Rebel

Tsja, Het chinees alfabet bestaat vooral uit tekens en er zijn alleen al meer dan 6000 verschillende tekens dus er is genoeg keuze ;)

• julia

beste rebel,

ik heb ook een vraagje… mijn zusje is afgelopen december plotseling overleden en ik zou ook zo graag een tattoo op mijn voet willen ofzo als herinnering die ik altijd bij me kan hebben… zou je voor mij ook kunnen kijken of je haar naam kan vinden?

alsjeblieft? en het naar mij toe willen mailen?

haar naam is ingrid.

mijn e-mail is j.kauffman@chello.nl

• Rebel

Ingrid heb ik er ook tussen zitten :)

Heb em ook naar je gestuurd maar dan in een grotere maat :)

Nog gecondoleerd en sterkte.

Groetjes