Tribal uitbereiden

• Rob

Ik heb op dit ogenblik een tribal op me bovenarm een kleintje ik wil hem nu wat groter laten maken. Wie kan mijn vertellen hoe dit in z'n werk gaat kan er gewoon een overheen gezet worden, of moet ik me fantasie de loop laten en hem laten uitbreiden ???

• ruud

beste Rob,

dan wordt je kleine tribal gewoon onderdeel van de grote uitvoering

simpel zat, dus laat je fantasie de loop :-)

succes

Ruud

• Femke

Tribal is zo 1999!!!

• Rebe!

Jouw antwoord is zo 1900!!!

Wat een bullshit!

Een tattoo is niet tijdsgebonden, jij bent zker iemand die alleen maar een tattoo noemt omdat het in de mode is of om er bij te horen!

• K-Town Madness

Als je gewoon naar een shop gaat kun je kijken naar een andere tribel je mooi vind.

Teminste zo ging het bij mij ook , moest een mooie uitzoeken.

Ik heb toen ook een 2e uitgekozen ( grotere ).

Die werd doormidden geknipt.

Daarna de ene aan de linker en de andere aan de rechterkant geplaatst.

Van daaruit is hij dus verder gegaan door hem zelf op bepaalde punten nog bij te werken.

Op mijn foto (smoelenboek , moet eigenlijk nog een nieuwe maken) zie je dat eromheen de tattoo donkerder is omdat die toen nieuw erbij is gezet.

De middelste is dus gewoon samengevloeid met de 2 delen van een andere tribel.

Zo zal het mischien bij de meesten gaan denk ik.

Suc6 met het vergroten van je tattoo.

Een foto van voor en na is mischien ook wel leuk , kijk maar.

Greetz Jeroen (K-Town Madness).

• Femke

Weet je wat ik bullshit vind, jouw manier van antwoorden,het was eigenlijk bedoeld als grapje, geweldig hoe jij kan zien via de computer dat ik iemand ben die een tattoo neemt die in de mode is of er een neem om erbij te horen. Daar kan je geld mee verdienen helderziendheid via de computer….jij zal t ver schoppen in de tattoowereld, joh met jouw mensenkennis…

• Rebe!

Owja, het zag er ook echt als een grapje uit.

Het was geen grapje, maar nu iemand er wat van zegt is het opeens een grapje.

Ik ga het zeker ver schoppen want in het echt kan je tenminste zien of iets een grap is of niet, en mensenkennis haha meer dan jij denkt.

• Femke

zieltje..

• jan

Nou ik vind jou erg irritant Rebel je doet net of je alles weet en volgens mij ben je alleen maar een wannabee ,heb jezelf wel een Tattoo ?

• Rebe!

Hoor dat dan, slijmbal,

Ik heb 13 tattoos dus als je niet weet je het over hebt houd dan je mond gewoon dicht.

En femke, het is al goed hoor