Tatto op zwangere buik

• EmmA

Hallo,

Een jaar terug heb ik een tatto laten zetten op mn onderbuik, links onder mn navel…

maar inmiddels ben ik zwanger geraakt…

Heel leuk allemaal natuurlijk, maar euhhh wat gebuert er nu met die tatto, als mn buik gaat groeien??

Moet/kan ik voorzorgsmaatregelen nemen?

Groetjes….Em

• *****americanx*****

Ne je kan hiervoor geen voorzorgs maatregelen nemen, hier had je rekening moeten houden op het moment dat hij gezet werd. Is je niet verteld dat hij op die plek eventueel kan vervormen als je buikje weer nogmaal is? Je hebt eventueel ook kans dat er een striëe door de tattoo heen komt en dit is moeilijk te herstellen.

Dus het is afwachten hoe het gaat verlopen.

• Rebe!

Strae valt opzich wel mee, ik heb dat op me armen door trainen maar zie je niks van in me tattoo maar ik heb dan ook een donkere tattoo.

Toevallig ken ik veel wijfies die tattoos op hun buik hebben en zwanger zijn geweest. Er is maar 1 goede echte oplossing, trainen als een gek, zodat je buik weer mooi word ;)

• EmmA

Bedankt voor jullie reaktie.

Ik moet wel zeggen dat het niet mn eerste kindje is, dus mn buik is wel eens vaker dik, maar ook weer super slank geweest…

Ik ben alleen bang dat mn tattoo uit gaat rekken en als de zwangerschap klaar is, en mn buik weer plat dat ik dan een verfrommelde tattoo over hou…..

• BarongLinda

Hoi EmmA,

ten eerste van Harte met je zwangerschap!;-)

Ik weet niet of het helpt maar misschien kun je smeren met iest van Weleda.

Te koop bij de drogist en de “tuinen”. Die hebben een speciale “zwangerschap-lijn”

Of het werkt weet ik niet, maar baad het niet dan schaadt het ook niet…

Succes en ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!

Greetz, BarongLinda/geen mammie-wel groepsleidster op kdv/tattooverslaafde….

• EmmA

Hoi, bedankt voor je tip en lieve woorden!!

Liefs..