tattoo favoriete artiest

• Ron

Hey

Ik heb regelmatig tattoo's gezien van mensen die hun favoriete artiest hebben laten zetten , zo ken ik mensen die Andre Hazes , Elvis Presley en zelfs Frans Bauer op hun arm hebben . Nu heb ik altijd al een tattoo willen hebben en zag een mooi portet van mijn favoriete zangeres en die heb ik verleden jaar ook laten zetten . Ik heb daar geen moment spijt van gehad maar wel veel comentaar op gehad want mijn idool ( Manuela Kemp ) is meer bekend als een van de vele nederlandse presentatrices dan als zangeres . Toch ben ik trost op mijn tattoo van haar en ben er wel achter dat tattoo's laten zetten inderdaad verslavend kan zijn . Ik heb er inmiddels alweer 1 bij en dan wel een hart met een zwaard erin , en op deze heb ik minder commentaar gehad . Ik vindt dat je zelf moet weten wat voor een tattoo je moet leten zetten en niet wat andere er van vinden .

Nu zou ik graag willen weten of er nog meer mensen zijn die zoveel comentaar op hun tattoo hebben gehad omdat hij anders dan al die andere was .

Ron

• TattoozZz

Ik zou zelf het helemaal niet erg vinden om met een portret van manuela kemp rond te lopen !!!!!!!!! I love her :D

• Natasja

Ik krijg zo vaak commentaar!

En het erge, ik krijg zo vaak dezelfde vraag: ZIJN ZE ECHT?

Ja duhhh, heb beina een complete sleave, 2 op mijn kuiten, in mijn nek, tussen mijn borst en sleutelbeen en op mijn andere arm staat het een en ander… Die doe ik elke dag erop tekenen ;-)

Mensen kunnen volgens mij niet echt nadenken ofzo…

Maar de tattoo waar het meest op gereageerd is de tekst die ik als armband om mijn pols heb laten zetten (I wish you could see the world trough my eyes)

Ze denken gelijk dat het heel negatief bedoeld is, maar het is maar net hoe je het bekijkt, soms is het negatief bedoelt maar je kan ook door mijn ogen 2 geweldige neefjes zien waar ik helemaal gek op ben en trouwens ook een tattoo van heb ;-)

Vinden mensen ook vreemd trouwens, je gaat toch niet de namen van je neefjes op je arm zette, why not?

Oh ja, mijn KoRn tattoo valt ook niet echt in de smaak… stel dat ze uit elkaar gaan…

Groetjes Natasja

• antoinet

je moet toch lekker zelf weten wat je op je lichaam laat prikken!!!!

@!#$ aan de rest!!