Hey
Ik heb regelmatig tattoo's gezien van mensen die hun favoriete artiest hebben laten zetten , zo ken ik mensen die Andre Hazes , Elvis Presley en zelfs Frans Bauer op hun arm hebben . Nu heb ik altijd al een tattoo willen hebben en zag een mooi portet van mijn favoriete zangeres en die heb ik verleden jaar ook laten zetten . Ik heb daar geen moment spijt van gehad maar wel veel comentaar op gehad want mijn idool ( Manuela Kemp ) is meer bekend als een van de vele nederlandse presentatrices dan als zangeres . Toch ben ik trost op mijn tattoo van haar en ben er wel achter dat tattoo's laten zetten inderdaad verslavend kan zijn . Ik heb er inmiddels alweer 1 bij en dan wel een hart met een zwaard erin , en op deze heb ik minder commentaar gehad . Ik vindt dat je zelf moet weten wat voor een tattoo je moet leten zetten en niet wat andere er van vinden .
Nu zou ik graag willen weten of er nog meer mensen zijn die zoveel comentaar op hun tattoo hebben gehad omdat hij anders dan al die andere was .
Ron