O, jee...O, jee.....O, jee!!! :-)

• Marielle, O, F

Het is verslavend!!

Mijn bestaaande tat is ietsjes uitgebreid en ik zit nu al weer te denken, waar de volgende komt!!! :D:D:D:D:D

• Dy

whahahahaa mooi toch zo`n hobby?

weet er alles van, jammer dat niet iedereen dat begrijpt

gewoon lekker doorgaan, je gevoel volgen!

suc6! grtzzz

• BabyBear

herkenbaar hoor, ik heb er 2 maar zit dus ook al tijden te broeden wat waar en vooral welke hihihi.

Reactie van mijn familie is dat ik toch niet “zo`n persoon ben”

blijkbaar moet je een stoere vent zijn die tattoos heeft..

sorry ik ben een jonge moeder en vind het geweldig ;-)

• Chantal P

Grinnik…herkenbaar! Gelukkig heb ik weinig geld, anders zou ik al onder de tats zitten. Maar ik heb er al 2 in mijn hoofd zitten die ik graag wil laten zetten en mijn eerste tat wil ik laten uitbreiden. Mijn limiet is 5 tattoos maar dat zeg ik nu, nu ik er maar 1 heb. Als ik heel eerlijk ben, betwijfel ik of het gaat lukken om daar niet overheen te gaan aangezien ik steeds weer dingen bedenk waar ik iets voor zou willen laten zetten!

• erik

och, die 5 tattoos kun je ook blijven uitbreiden he ;)

• Willem

Hallo Luitjes !

Dat O,jee, O,jee herken ik ook. Net 4 weken geleden mijn eerste en best wel grote tattoo op mijn rechter bovenarm laten zetten, en voor dat hij goed en wel genezen was, was ik alweer op zoek naar een nieuwe print voor weer een grote tattoo op mijn linker bovenarm. Erg verslavend maar wel fun, alleen begrijp ik zelf nog niet waarom.

grtz willem.

• Marielle, O, F

Whahahahahah…nee idd, waarom is het eigenlijk verslavend!:?:D Daar ben ik ook nog ff niet uit!

• Chantal P

Adrenaline en endorfinen.

• erik

en t resultaat natuurlijk :p