Tattoo + afvallen

• tiger3090

Mijn vriendin wil graag een tatoeage laten zeten op haar bovenarm. Het zou het chinese teken Love zijn dat geplaats zou worden.

Echter, mijn vriendin is ook bezig met afvallen. Als ze nu een tattoo laat zetten, en dan nog afvalt (ongveer 20kg), wat heeft dit voor een gevolgen?

Blijft de tattoo zijn oorspronkelijke vorm houden, of wordt het een zielig hoopje inkt?

Michiel

• erik

ik heb zelf een tattoo op mn schouderblad (4x8 cm ong.), ben nu 22 kilo afgevallen en er is volgens mij niks aan veranderd.

weet niet hoe het met de bovenarm zit, maar ze kan natuurlijk altijd op safe spelen en m laten zetten als ze is afgevallen, dan is t meteen een beloning. (ik weet zelf hoe lastig t is, hehe.)

• tiger3090

Hehehehe…dan is nog maar de vraag wanneer de tattoo wordt gezet ;-) Ik begreep van haar dat het dan nog wel even kan duren….

• erik

tja, t kán lang duren idd.. bij mij ging t in n maand of 4, maar das ook niet helemaal gezond ;)

• Caviastal Baby Bear

Ik ben ook al eens flink afgevallen maar een tattoo op mijn bovenarm is er niet door veranderd, alleen nu ik wat zwaarder ben geworden na 4 kids lijkt het roosje nog kleiner ;-)

• Chantal P

Hangt er ook een beetje vanaf of daar veel spek zit, denk ik. Als je veel af *kunt* vallen op een plek dan is het handig om daar rekening mee te houden. Maar zit er niet zo gek veel vet, dan lijkt vervormen me niet zo'n risico.

Ik vind voor mezelf een tatoeage op de bovenarm niet mooi, niet vrouwelijk, tenzij het een armband is. Nou heb ik ook hele lelijke bovenarmen, misschien dat dat meetelt. Bovenop het gewricht (echt bovenop de schouder dus) of op het schouderblad vind ik persoonlijk mooier. Maar dat is mijn smaak, iedereen moet daar vooral een eigen mening over hebben. Als gewicht een rol speelt, kunnen die plaatsen trouwens wel een voorkeur hebben omdat daar over het algemeen toch minder spek zit. Bij mij wel in ieder geval ;)