nog meer vragen

• Lin

hallo allemaal,

ik wil al heel lang een tattoo laten zetten en ben er inmiddels uit wat het moet worden (engeltje / duiveltje in 1 komisch figuurtje) en waar (schouderblad), maar nu zit ik nog met wat vragen en hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

* is je schouderblad een erg nare plek omdat daar vrijwel geen vetweefsel & spierweefsel zit? kan ik dus beter een plekje kiezen met wat meer “vlees”?

* heeft iemand ervaring met het laten ontwerpen & zetten van een tattoo bij Dikke Dennis? (is een vriend van een vriend nl, dus wat vertrouwder voor mij dan “zomaar” een studio)

Ik hoor het graag van jullie!!

Groetjes,

Lin

• erosnl

hallo

lees dit verhaaltje eens over dikke dennis

dat zegt genoeg denk ik dan

http://www.mugweb.nl/media/archief/2002/2002-10-portretokt.html

gr erik

• erosnl

dan er nog even bij vermelden dat hij 15 jaar ervaring heeft

en zijn portofolio ziet er zekers niet slecht uit

en hij werkt volgens de ggd richtlijnen

gr erik

• Rebe!

tattoos kan je over heel je lichaam zetten ;)

En als ik jou was zou ik em niet bij dikke dennis zetten, hij mag dan bekend zijn etc maar als je ziet hoe hij leeft.

Veel alcohol en coke, en dan mag je nog zo goed zijn, van alcohol en coke krijg je nou niet echt stevige handen.

Overigens maakt het niet uit hoe bekend je bent, op tv waren een paar bekende nederlanders die een tattoo door schifmacher hadden laten zetten en hij was ook gewoon paar x uitgeschoten.

• tattau

dikke dennis slaapt onder de vloer van zijn shop en als hij wil douchen gaat hij op de stoep staan met een tuinslang ,hij maakt al zijn poen op aan de coke .volgens mij werkt hij niet volgens de richtlijnen van de ggd ik zou nooit een tattoo nemen van hem in ieder geval .,

• erik

even over de plek; ik heb n tattoo op mn schouderblad en bij mij schrijnde t alleen n beetje, n wat branderig gevoel. afgezien van een páar gemene plekjes vond ik het eigenlijk wel n fijn gevoel.

maargoed, al zóu t pijn doen, dan zijn de uitdrukkingen als ‘wie mooi wil zijn moet pijn lijden’ en ‘pijn is fijn’ weer van toepassing.

go for it!

• Linda

ehm maar zegt een levensstijl iets over de kwaliteiten van werk die iemand levert??

jij zegt dat hij niet volgens de ggd richtlijnen zou werken, maar hij zit in Amsterdam en volgens de site van de ggd MOETEN alle shops werken volgens hun richtlijnen. Dit kan ik dus niet rijmen met elkaar….

Maar even aan de negatieve reacties: hebben jullie zelf ervaringen met hem, of zijn jullie berichten van horen zeggen?

De reden dat ik ‘m door Dennis zou laten zitten is eigenlijk gelegen in het feit dat het een vriend van een vriend van me is (en dus niet omdat hij bekend is! had tot voor gisteren nog nooit van hem gehoord), die als hij er zelf een zou nemen ’m dus door Dennis zou laten zetten.

En verder nog een vraag, kent iemand Tattoo Studio Dronten (Erwin) en wat zijn daar de ervaringen mee??

Ik hoor het graag weer!

• erik

“die als hij er zelf een zou nemen 'm dus door Dennis zou laten zetten.”

omdat dikke dennis goed is of omdat t n vriend van m is?

heb geen ervaring met hem/z'n shop, maar t zou niet mn eerste keus zijn.

• Saartje

Hoi,

Als je voor een perfecte tattoo gaat moet je niet naar hem toe, dat geeft ie zelf toe….

http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2006/07/29/dikke-dennis/

Groetjes saartje

• Dirk

Hoi ,

Pijn is voor ieder een ander begrip.

Wat voor de een pijnlijk is , doet bij de andere geen zeer.

hier kan je voor niemand echt een antwoord op geven .

gr. Dirk