ede en omstreken

• lejean

heeft iemand van jullie ervaringen of verhalen over tattoo shops in ede en omtreken.

ik heb gehoord dat er in veenendaal een goede zit en ik heb de naam tattoo roel ook al horen vallen.

mvg jean

• babybeertje

Weet je wat ik altijd doe?

Ik bekijk verschillende websites en kijk of het me aanspreekt ja of nee, en natuurlijk zijn ervaringen van anderen ook belangrijk..

ik woon zelf in Leeuwarden maar ga dik 2 uur rijden voor mijn nieuwe tattoo binnenkort gewoon omdat ik zijn werk super vind en zijn lijnen super strak en nadat ook mijn man het bij hem heeft laten zetten weet ik zeker als ik er 1 laat zetten dan door http://www.blackeagletattoo.nl

Het is maar net wat spreekt je aan en wat vind je belangrijk

Sukses met kiezen

Groetjes Edith

• Rebe!

Sorry dat ik het zeg, maar heb is gekeken daar en ik vind zijn werk maar matig ;)

• Tim

Tja, vooral in de categorie kleur…matig inderdaad.

Groetjes, Tim

• Tim

Ede? Goed half uur rijden naar tattoomania in Apeldoorn. Goede ervaringen mee.

www.tattoomania.nl

• Rebe!

Gerrit is inderdaad daar in tegen 1 van de betere artiesten die dit land kent, als je echt een mooie tattoo wilt moet je absoluut naar hem gaan.

Zodra ik weet wat ik op me rug wil laat ik em ook absoluut door hem zetten.

• babybeertje

ik ga ff kijken :)

• lejean

ik was een poosje terugt bij hanky panky om te kijken

maar die zat dicht. had eerst nog gemailt om te vragen.

• Edward

Hanky Panky zit een wannabee die zich zo noemt de shop is allang niet meer van Henk Schiffmacher ,Als je in Veenendaal op zoek bent naar een goede Tattoo Shop moet je Yugen hebben Sieto en Jeroen zijn twee geweldige artiesten die op heel veel conventies werken en over de hele wereld bekend zijn om hun aparte stijl

• Robin

Ik heb zelf laatst een sleeve van maori bij bad company tattoos in wageningen laten zetten en ben daar super te vreden over.

Ten eerste word je daar erg gastvrij ontvangen en word er goed naar je geluisterd.

De artiest ging gelijk op mijn huid tekenen tot dat het naar mijn smaak was. Veel vrienden hebben werk van deze shop wat ik erg mooi vond en dat was ook de rede dat ik ook daar heen ben gegaan. Hij doet werkelijk alles uit de hand en kan meesterlijk shaduwen.

Het is er erg steriel en hij werk in grote afgescheiden ruimtes.

Ik kan iedereen deze shop aanraden en tevens hij is erg schappelijk kwa prijs wat natuurlijk ook wel een mooie bijzaak is ;)