Ring laten zetten

• babybeertje

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, en stel me ook ff in het kort voor..

ik ben Edith 33 jaar en mama van 4 kids..wat wil je meer weten ;-)

Ik heb een tattoo op mijn onderrug en heb toen ik 18 was een klein roosje laten zetten op mijn schouder…

Nu wil ik heel graag mijn mini roosje laten verfraaien en zoek daar tips en ideeen voor, maar ik wil heel graag iets wat zwart en knal rose is. (ja sorry vind ik mooi)

maar ben nu eerst op zoek naar ideen voor een ring, ik zou heel graag een ring willen laten zetten maar wat staat als symbool voor mijn moederschap van 4 kinderen…

Ik zoek me dus suf en zo kwam ik hier terecht en dacht misschien hebben jullie ideetjes of tips voor me?

Groetjes Edith

• Rebe!

Wat wil je nog meer weten? Nou, kan nog wel wat verzinne hoor :P

Anyway, de ring van Lord of the rings vind ik zelf wel mooi en staat voor verbinding :)

• Tim

Hallo Edith,

Die roos, als jij dat mooi vindt, wat is er dan op tegen om het niet te doen? Het is jóuw tattoo? Toch? Ik zou gewoon een goede shop binnen wandelen en het uitleggen.

En vwb betreft die ring, wat in mij opkwam is een behoorlijke brede ring (hele 3e vinger kootje) die onderverdeeld is in 4 (dunne) ringen die over / onder elkaar doorlopen/ in elkaar versmelten.

Die 4 (staan voor je kinderen) zijn dan aan elkaar verbonden/ met elkaar verstrengelt. En gezien het een tattoo is, is ie dan weer aan jou verbonden, aan de moeder dus. ;-)

Maar goed, het is maar een ideetje. En mocht je zelf een idee hebben, hetzelfde geld voor dat roosje, ga met dat idee naar een goede shop en je komt samen met de tattoeerder tot een goede creatieve oplossing.

Succes en laat eens weten wat het is geworden!

Groetjes, Tim

• babybeertje

Oh klinkt wel goed! hmm ga zo eens tekenen hihihi

bedankt voor je tip..

Ik kan alleen nergens echt fotos vinden van ringen jij wel?

Het mooiste is idd zelf ontwerpen maar ik vind het altijd wel gaaf om andere ideeen te zien!

Fijn weekend

• babybeertje

ZOEF

thanks

• wake

• babybeertje

Oh dankjewel voor de foto!

Dat vind ik dus altijd gaaf om te zien, zo weet ik wat ik wel en niet wil..

wat ik me ook af vraag is loopt een tattoo ring helemaal rond door of stopt het aan de zijkanten?

Ik heb gister heel wat uren gezocht en een aantal mooie plaatjes gevonden, en zal mijn Tattoëerder eens mailen om te vragen of hij zoiets kan in het klein, want het zijn eigenlijk van die banden voor om je bovenarm hihihhi

Geen idee hoe ik plaatjes hier kan laten zien.. dan kon ik jullie mee laten kijken, zal wel ff proberen

Groetjes Edith

• babybeertje

Kijk zoiets vind ik bv erg mooi

of zoiets maar dan zou ik een andere bloem in willen met 4 blaadjes en dan knal rose, heb zelf al gedacht aan een klavertje 4 maar dan ipv groen het rose te doen

• babybeertje

Ik ben zelf eens aan de slag gegaan en dit is mijn eerste ontwerpje geworden

dit past zo en zo beter kwa kleur bij me