jeuk!

• Kelly

Ik heb nu 1 jaar mijn tatoeage maar heb er sinds een paar weken flinke jeuk aan. :?

Ook voel ik de tatoeage nog liggen , niet heel erg maar toch een beetje.

Bij mijn eerste tatoeage had ik dit niet maar die is een heel stuk kleiner.

Is dit gewoon toeval of komt het vaker voor?

Uiteraard krab ik er niet aan maar het is af en toe best vervelend.

Gr. Kelly

• Tim

Hmm, vreemd. Ja, kan toeval zijn of een allergische reactie in combi met zonlicht? Gezien het lekkere weer?

Ga of even naar de tattooshop of naar huisarts/dermatoloog.

Groetjes, Tim

• Tattoo Ron

dan zal het in de meeste gevallen wel een tribal zijn, en nu vanwege het goede weer ermee in de zon gelopen, door de warmte kan hij wat opzetten, het beste is om een foto te plaatsen om de kwaliteit van de tattoo te zien, het kan namelijk zijn dat er littekenweefsel op zit en dat begint nu te jeuken.

• Kelly

deze foto is 2 weken terug gemaakt ofzo, je ziet er verders niks aan, mijn man ziet er zo ook niks aan, wel idd tribal.

Het is ook niet onregelmatig opgezet ofzo, echt net alsof de hele tatoeage een klein beetje op de huid ligt.

Ik heb er expres niet mee in de zon gelopen, heb iedere keer truitjes aan waarmee de tatoeage bedekt is en zelfs dan nog ingesmeerd.

Ik heb een lichte huid dus smeer me zoieso altijd goed in met zonnenbrandolie.

Bedankt voor je reactie.

Gr. Kelly

• Kelly

als het zo blijft al ik dat idd eens doen.

thnx voor de reactie!!

• Rebe!

Mooie tattoo, alleen had het rechter onderste tentakeltje iets meer gevuld moeten worden en die linksboven moet ook iets bij om de andere te matchen, maar wel een hele mooie scherpe tattoo

• Kelly

klopt idd, ik moet ook nog terug eigenlijk maar doe dat liever na de zomer.

Deze is in 1x zo gezet.

Zit er zelf nog over na te denken om er nog wat wit in te verwerken maar weet dat nog niet zeker.

Maar dank je wel!

• Tattoo Ron

Ziet er prima uit, vreemd dat het na een jaar gaat jeuken.

• Tim

Nog kleine reactie, probeer eens niet in te smeren. Het kan zijn dat door dat product, in combi met warmte (weer) het smeersel op je huid gaat irriteren.

Gewoon even wachten met smeren of ander product proberen.

Groetjes, Tim

• Kelly

ah, daar had ik niet eens aan gedacht, thnx voor de tip!