tattoo enkel vloeien

• Saartje

Hallo,

Hoe gedetailleerd kan een tattoo op een enkel eigenlijk zijn? Ik las nml net op een van de sites hier op tattoo.pagina dat een tattoo op de enkel snel vloeit. Zou dat bij een tattoo als deze ook gebeuren?

http://www.bmeink.com/A70415/high/bmepb504824.jpg

Groetjes Saartje

• Rebe!

ff een simpel antwoord, ligt aan de artiest ;)

• Saartje

Maar ziet het er na 10 jaar niet uit als een blauw/grijze brei? Ongeacht de persoon die het getattoeerd heeft?

• mack

Als het niet echt als een mini tattoo is. Wat het met de enkel is, je gezicht gaat na 10 jaar rimpelen, je buik gaat na 10 jaar(mits je traint) rimpelen maar je enkel rimpelt niet zo snel als de rest van de lichaam maar dan moet je wel een beetje een normale grootte hebben.

Maar misschien reageert er nog een artiest, ik ben meer van de piercingen namelijk

• Tattoo Ron

Geen probleem, als het ontwerp maar simpel en open blijft ( dus niet teveel gedetailleerd ) en door iemand wordt gezet die het op een normale manier zet gaat dit niet uitvloeien.

• Saartje

Hallo,

Heel erg bedankt allemaal. Als je een rondje hebt in bv het midden van een bloemetje, waarbij de binnenkant van het rondje wit moet blijven, hoe groot moet het dan ongeveer zijn? 1 mm bijvoorbeeld of 2 mm…

Gr Saartje

• Nance

Hey Ron,

Ik zou jou graag heet volgende willen vragen…

Je zegt als de tattoo normaal wordt gezet…

(ik ben maar 'n leek en weet niet wat normaal zetten is,zeg maar!),

dat ie dan niet gaat vloeien…

Geldt dat ook voor 'n tattoo op de hand??

Daarmee bedoel ik 'n sierlijke fijn gelijnde hennastyle tattoo.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Greetz.

• Tattoo Ron

Met normaal zetten bedoel ik door iemand die weet wat ie doet, die ze niet te diep zet waardoor een tattoo kan uitvloeien vooral op de hand moet je iets voorzichtiger zijn omdat de huid daar weer dunner is dan bv schouder.

Maar niet alleen te diep, ook tig andere dingen waar op gelet moet worden is zeer belangerijk maar daar zal ik niet verder op in gaan omdat deze topic over uitvloeien ging.