tat uitbreiden

• Chantal P

Hoi,

Ik heb sinds 2 1/2 jaar een vlinder boven mijn enkel staan:

Deze is gezet door Jan, van Tattoo Mario (Sliedrecht). Sowieso ga ik eerdaags even vragen wat voor suggesties Jan en/of Mario zelf hebben, maar ik wilde hier toch ook even mijn vraag neergooien omdat hier veel creatieve mensen zijn. En ik denk altijd maar: hoe meer suggesties, hoe beter.

Ik wil deze tat al een tijdje laten uitbreiden. Het moet geen cover-up worden, maar de vlinder zelf wil ik ook ietsjes laten bijwerken zodat het een wat meer sierlijk plaatje wordt met iets meer diepte er in want ik vind hem nu toch wat eendimensionaal. Lijkt me niet te moeilijk. Maar ik wil er dus ook nog wat omheen, sowieso naar beneden over mijn voet. Ik heb al veel mooie tattoos gezien die me aanspreken maar wat voor stijl denken jullie dat hier mooi bij zou staan? Ik zou zelf graag iets met zwarte en gekleurde lijnen willen, eventueel met iets van bloemen er bij.

Dit is geen kwestie van geen eigen smaak hoor, ik heb wel een beetje een idee. Alleen is het natuurlijk wel zo dat ik alleen maar een liefhebber ben en geen expert. Mijn vraag luidt dan ook niet “wat moet ik laten zetten” want dat zal toch echt een beslissing zijn tussen mijzelf en degene die het zal gaan zetten. Maar ideetjes zijn wel welkom, want zo kom ik allicht suggesties tegen die me aanspreken maar waar ik zelf niet aan zou hebben gedacht.

• Kelly

toevallig zeg, ook bij mario en ook een vlinder. :D

• Chantal P

Ja, ik was er ook al een tijdje mee bezig maar toen ik jouw topic zag besloot ik ook maar even te kijken of er hier mensen waren die suggesties hadden. Alleen is mijn tat wel een stuk kleiner dan de jouwe hoor :D

• Kelly

haha , tja, ik heb een klein dolfijntje op lies staan, vind hem nog steeds leuk na 8 jaar maar wilde dit keer wel een grotere. ;)

Deze heb ik nu een jaartje.

Gr. kelly

• Chantal P

Ik vind mijn vlinder ook nog steeds leuk. Daarom wil ik ook geen cover-up, want deze afbeelding moet wel gewoon zichtbaar blijven. Ik ben alleen inmiddels toe aan een uitbreiding ;)

• Chantal P

Jammer dat er geen reacties op komen. Ik had het nog wel leuk gevonden om het door een van de hier aanwezige tatoeëerders te laten doen. Nou ja, dan niet…

• Kelly

ik krijg ook geen reacties hoor, het is zowieso erg rustig hier.