Tatoeage rug verder uitbreiden

• Kelly

Hoi Allemaal.

Ik heb een tatoeage op mijn rug staan en die wil ik graag uitbreiden.

het gata om deze.

Maar ik weet nog niet exact wat ik wil, natuurlijk ga ik dat ook overleggen en bespreken met de tatoeeerder (Mario uit sliedrecht) maar ik wil alvast wat ideetjes opdoen.

Ik zat zelf aan zoiets te denken maar weet niet of dat er wel echt bij past.

Ik hou erg van tribal gecombineerd met kleur maar ik weet het nog niet.

En dan alleen die met de bloemen en tribal en andere vorm en kleuren.

Hebben sommige hier misschien een leuk idee en plaatjes of foto's?

Gr. kelly

• Martinique~Amy~

Hoi Kelly!

Leuk je hier tegen te komen. Ennuh leuke tat heb je;-)

Mijn persoonlijke mening is dat het idee van het onderste plaatje bij jou tattoo niet mooi overkomt.

Misschien is het ook juist wel mooi om met zwart en schaduwen iets te doen. Misschien kan Mario iets voor je op papier zetten in dezelfde stijl?

Liefs Martinique

• Kelly

Ik wil idd ook een afsprak maken met Mario maar het is wel handig als ik zelf al een beetje een idee heb van wat ik wil, dan wil er nog een jaartje over denken en dan pas laten zetten. :D

En thnx voor de tip van dit prikbord. ;)

• Chantal P

Hee leuk, ik heb ook een tat van Mario die ik wil uitbreiden :D

Ik denk dat iets tribal achtigs er wel mooi bij staat maar goed, loop gewoon effe naar binnen. Ik heb begrepen dat Mario het tegenwoordig heel druk heeft maar voor zover ik hem ken heeft hij altijd wel even om je tat te bespreken, vooral als je gaat als hij net open is of tegen sluitingstijd.

• Kelly

hij heeft het idd druk maar het is ook niet zo dat ik de uitbreiding op stel en sprong laat zetten, kan goed nog een jaar of langer duren.