Spiritueel Tattoo Artist

• Bhakti

De enige echte spiritueel tattoo artist van heel Nederland..BHAKTI….is in leeuwarden te vinden.

Even kijken op www.instituutexclusive.nl

OPEN DAG: zaterdag 25 april vanaf 12.00

• wake

WTF heeft een schoonheidssalon, iriscopie, aloa vera,voetverzorging, etc nog met tattoos te maken ? Gewoon kwestie van op een graantje mee te pikken ? Mij zal je in zo'n body-supermarkt zeker nooit tegen gaan komen, of het moest zijn om de weg te vragen naar een echte tattoostudio.

• erosnl

kijk dat is nou eens een mooi woord “body-supermarkt”

weer iets geleerd :):):):)

• erik

sluit me helemaal aan bij wake.

dit kun je geen tattooshop meer noemen.. jammer van de hele sfeer van het laten zetten.

• zada

Hij kan wel een hoop blah blah over spirituele dingen vertellen maar ik heb even zijn website bekeken maar dat ziet er niet uit !wat een lelijke tattoos .dikke lijnen slecht schaduw werk ,Mijn advies bij een ander laten doen en daarna naar een tempel gaan bij een echte monnik of sjamaan of pater .Goedkoper mooier en slimmer .

• BarongLinda

heb even gekeken…maar aan de tattoos te zien Bhakti-er-nix-van…wát een lelijk gezette tattoos zeg…;-)

• Modesty

bhakti-er-nix-van hahahaha!! Mooie woordspeling!!

• Rebe!

Gloeiende gloeiende, als ik ergens een hekel aan heb is het een site waar je de muziek niet kan uitzetten en nu hoor ik Rkelly ook nog is 2x door elkaar heen…

Of de belijning dik of dun is maakt niet uit, heeft met style te maken maar ik lees dat ie al 10 jaar tattoeert, sorry, maar voor iemand die zolang tattoeert is het ver beneden niveau.

Scherpte, detail en schaduw is absoluut prutswerk voor een “ervaren”tattoeerder.

• babybeertje

uhm zaterdag 25 april?

het is nu vrijdag 27 April :w

Groetjes Edith

die ook uit leeuwarden komt maar zich in Doetinchem gaat laten Tatoëren

• Rebe!

lol